برگزاري اختتاميه اولين دوره برنامه ريز جشن ها و تشريفات جهت فعالين صنعت گردشگري استان چهار محال و بختياري

کد خبر: 984 تاریخ انتشار: 1394/06/18
نمایش: 1211
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري اختتاميه اولين دوره آموزشي برنامه ريز جشن ها و تشريفات جهت مديران هتل و فعالين صنعت گردشگري با حضور تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي ،طهماسبي  بخشدار بخش بلداجي و رزازي رئيس بهزيستي شهرستان بروجن در منطقه گردشگري اورگان برگزار گرديد.
اين دوره که براي اولين باردر استان و با همکاري اداره کل آموزش فني و حرفه اي و اداره کل بهزيستي با هدف تربيت نيروي متخصص در حوزه گردشگري به مدت 120 ساعت بر گزار شد مورد استقبال فعالان حوزه گردشگري در منطقه آورگان قرار گرفت .
در اين برنامه تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي ضمن بيان برنامه هاي اين اداره کل در راستاي توسعه صنعت گردشگري در استان افزود وجود زيرساختهاي متعدد در اين حوزه در استان مي تواند بخشي از نياز اشتغال جوانان استان را تامين کند.
وي با اشاره به هماهنگي هاي صورت گرفته بين ادارات کل وآموزش فني و حرفه اي ، ميراث فرهنگي و گردشگري از برگزاري دوره هاي مهارتي در حوزه توريسم در سراسر استان خبر داد و افزود اين اداره کل آمادگي دارد در قالب اعلام نياز کليه ارگانها و موسسات دولتي و خصوصي ، دوره هاي مورد نياز کارکنان يا جامعه هدف آنان را طبق استاندارد هاي روز دنيا اجرا نمايد.
وي در ادامه با اشاره به اجراي گسترده طرح توانمند سازي مهارتي روستائيان و مناطق محروم در استان ، افزود در قالب اين طرح ميتوان اشتغال را در اين مناطق توسعه داد و از پتانسيلهاي منطقه اي نهايت بهره را برد.
طهماسبي بخشدار بلداجي نيز ضمن تقدير از برگزار کنندگان اين دوره ، آمادگي خود را در جهت  تعامل با اداره کل آموزش فني و حرفه اي در برگزاري دوره هاي آموزشي مورد نياز صنعت گردشگري منطقه اعلام نموده و همکاري ساير دستگاههاي را در راستاي توسعه توريسم در استان خواستار شد.
گفتني است در حاشيه اين  مراسم جشنواره آشپزي با شرکت 25 نفر از کارآموزان با مضمون پخت ، سرو و پذيرايي از ميهمانان  برگزار گرديد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها