به گزارش روابط عمومي:

تسريع در مهارت آموزي و استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي

کد خبر: 105315 تاریخ انتشار: 1401/01/10 09:48:19
نمایش: 248
اخبار
تسريع در مهارت آموزي و استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي
با حضور دکتر حجت الله عبدالملکي، آيين افتتاح آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد، مراکز ‌مهارت آموزي جوار و بين کارگاهي و اعطاي مجوز مهارت آموزي در محيط کار واقعي به شرکت هاي تعاوني به صورت سراسري و بر خط، در کل کشور برگزار شد.
در اين مراسم با حضور عبدالملکي، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي،  1000 آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد، 555 مرکز مهارت آموزي جوار و بين کارگاهي راه اندازي و31 مجوز مهارت آموزي در محيط کار واقعي به شرکت هاي تعاوني اعطا گرديد.
در اين مراسم که با هدف تسريع در مهارت آموزي و استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي اجرا شد، دکتر حسيني نيا، معاون وزير تعاون و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، استاندار و معاون  هماهنگي امور اقتصادي استانداري خراسان رضوي و جمعي از مديران حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري؛ با حضور عليرضا کريمزاده، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان، رئيس اداره آموزشگاه هاي آزاد و جمعي از همکاران، يک مرکز جوار کارگاهي خدمات فني و مهندسي فعال در حوزه صنايع برودتي و تعمير لوازم خانگي و همين طور يک آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد فعال در حوزه زيست فناوري (صنايع هاي- تک) در اين استان راه اندازي شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها