به گزارش روابط عمومي:

تحقق شعار سال: از اقدام تا عمل

کد خبر: 105324 تاریخ انتشار: 1401/02/05 10:31:36
نمایش: 245
اخبار
سرپرست اداره کل آموزش فني استان چهارمحال و بختياري در نشستي با رئيس مرکز علمي کاربردي انجمن جوشکاري شهرکرد، اساس و لازمه پيشرفت يک جامعه رو به رشد را توجه به پتانسيل هاي بالقوه و فراهم نمودن بستر هدايتي و حمايتي به جهت بالفعل نمودن ظرفيت ها عنوان نمود.
عليرضا کريم زاده گفت: دانش و فناوري را جزء جدايي‌ناپذير از دارايي مجموعه هاي دانش بنيان است و ترغيب کارآفرينان و شرکت هاي دانش بنيان به بهرمندي از منابع انساني متخصص و کارآزموده و تجهيزات کارگاهي مراکز آموزش فني و حرفه اي، هدف نشست هاي علمي – آموزشي مي باشد.
وي در پايان خاطر نشان کرد: در راستاي تحقق به منويات مقام معظم رهبري و براساس استاد بالا دستي و سند آمايش سرزميني، در حال راه اندازي مرکز آموزش فني و حرفه اي دانش بنيان جهت تسريع در امر ارائه آموزش هاي تخصصي و مهارتي به مخاطبين در استان هستيم.
آل ابراهيم، رئيس مرکز علمي کاربردي انجمن جوشکاري شهرکرد نيز با اعلام آمادگي کامل در خصوص همکاري ها بيان کرد: حضور افراد با تجربه و فعاليت شرکت هاي دانش بنيان استاني در زمينه جوش بستر بسيار مناسبي را جهت رونق بخشيدن به اين بازار بزرگ و ملي فراهم نموده است.
لازم به ذکر است تاسيس آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد در رشته جوشکاري توسط مرکز علمي و کاربردي انجمن جوشکاري شهرکرد در حال اخذ مجوز نهايي پروانه فعاليت آموزشي مي باشد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها