برگزاري اولين دوره آموزشي کار با "بالابرهاي هيدروليکي" در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

کد خبر: 1067 تاریخ انتشار: 1394/08/10 09:59:36
نمایش: 1015
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، اولين دوره کسب مهارت استفاده از بالابرهاي هيدروليکي با همکاري شرکت سهامي مديريت توليد، انتقال و توزيع نيروي برق ايران در استان (توانير) در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد برگزار گرديد.
بهزاد وهابي سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد گفت: اين دوره در راستاي انعقاد تفاهم نامه همکاري-آموزشي با شرکت توزيع نيروي برق چهارمحال و بختياري (توانير) در مرکز اجرا گرديد و تکنسين ها و مهندسان اين شرکت با اصول ايمني و طرز استفاده از اين وسيله آشنا شدند.
وي از برگزاري آموزش مهارتهاي هاي عملي اين دوره همراه با کلاس هاي تئوري خبر داد و افزود: آزمون پايان دوره اين رشته نيز مطابق قوانين سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور برگزار مي گردد و در پايان به قبول شدگان گواهي کسب مهارت اعطا مي گردد.
مدرس دوره در خصوص اين رشته مهارتي گفت: بالابرها بر اساس نوع مکانيزم بالابري خود به چند دسته تقسيم مي گردند که عبارتند از: بالابرهاي هيدروليکي، بالابرهاي زنجيري، بالابر کابلي .
وي اضافه کرد: در بالابرهاي هيدروليکي نيروي بالابري توسط مکانيزم‌هايي با هيدروليک ومدار هيدروليک تأمين مي‌گردد و در مدل هاي مختلف توليد مي‌گردد.
وي مزايايي از قبيل موارد : حذف موتورخانه، صرفه جويي مالي در ساخت، عدم اشغال فضا توسط موتورخانه، قابليت اجرا در فضاهاي کوچک و با برق تک فاز و سه فاز،اجراي سريع، خدمات و سرويس راحت و ساده، ايمني و طول عمر بيشتر را براي اين نوع بالابر ذکر کرد و خاطر نشان کرد همه اين موارد منجر به  کاربرد وسيع آن در حوزه هاي مختلف صنعتي و خصوصا صنعت برق گرديده است.
وي در پايان ابراز اميدواري کرد که برگزاري اين قبيل دوره هاي مهارتي مفيد در حوزه صنعت تداوم يابد و از پتانسيل هاي آموزشي مراکز فني و حرفه اي در اين بخش بيش از پيش استفاده گردد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها