برگزاري نشست با موضوع شرکت دانش آموزان شهرستان شهرکرد در طرح بازديد همگاني و اجراي دوره هاي مهارتي

کد خبر: 1072 تاریخ انتشار: 1394/08/13 07:49:36
نمایش: 1082
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، با حضور تعدادي از مديران مدارس آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد جلسه هماهنگي در خصوص شرکت دانش آموزان در طرح بازديد همگاني و برگزاري دوره هاي مهارتي ويژه دانش آموزان ، برگزار گرديد.
بهزاد وهابي سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد ضمن بيان اين مطلب افزود در راستاي تداوم همکاري هاي گذشته با آموزش و پرورش شهرستان ،اين جلسه با هدف هماهنگي بازديد از مراکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان شهرکرد وبرگزاري دوره هاي مهارتي جهت دانش آموزان برگزار گرديد.
وي افزود استقبال دانش آموزان، اوليا و معلمان آنها از اين برنامه نشان از تاثير مناسب آموزش هاي فني و حرفه اي و ترويج اين آموزشها در ميان اقشار مختلف جامعه دارد.
وي انجام آزمون هاي الکترونيکي در پايان دوره و ارائه گواهينامه هاي مهارت با اعتبار بين المللي را از ديگر ويژگي هاي دوره هاي مهارتي دانست.
وي به تاثيرات بلند مدت کسب مهارت در سنين پايين اشاره کرد و گفت سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با اجراي طرح مشاوره نوين در مدارس و مهندسين فردا به دنبال سرمايه گذاري ، پرورش و کشف استعدادهاي دانش آموزان مي باشد.
نماينده مديران شرکت کننده در جلسه نيز ضمن تشکر از همکاري صورت گرفته در برگزاري دوره هاي آموزشي گفت: حضور دانش آموزان در اين مرکز و بازديد از امکانات و تجهيزات آموزشي مرکز و استقبال آنان از شرکت در دوره هاي آموزشي ،مسئولين مدارس را در مسير تداوم تشکيل کلاس ها سوق مي دهد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها