سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور برگزار مي كند:بازديد همگاني از مراكز آموزش فني و حرفه اي سراسر كشور

کد خبر: 1073 تاریخ انتشار: 1394/08/13 07:55:49
نمایش: 1021
اخبار
معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور بيان داشت:  مراكز آموزش فني و حرفه اي در سراسر كشور از شانزدهم آبان ماه به مدت يك هفته آماده پذيرش بازديدكنندگان مي باشند. 
به گزارش پيك مهارت آنلاين، به نقل از روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، دكتر كورش پرند، معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رييس اين سازمان با اعلام اين خبر بيان داشت: برنامه بازديد همگاني از مراكز آموزش فني و حرفه اي در سال جاري از شانزدهم تا بيست و يکم آبان ماه، به طور هماهنگ در سراسر كشور اجرا مي شود.
معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي افزود: بازديد همگاني از  حدود700 مركز آموزش فني و حرفه اي ثابت دولتي؛ مجهز به جديدترين تجهيزات كارگاهي و آموزشي و مربيان توانمند و با تجربه كه ارائه دهنده 
آموزش هاي مهارتي روز دنيا همگام با استانداردهاي جهاني در كشور است، همه ساله توسط اين سازمان برگزار مي شود و فرصتي مغتنم در راستاي ارتقاي ارتباط با مخاطبان سازمان است.
دكتر كورش پرند بيان داشت: بازديد از مراكز آموزش فني و حرفه اي كشور در دو سطح  مقامات و مسؤولان كشوري و استاني و عموم مردم شامل:  دانش آموزان، کارجويان، دانشجويان، فارغ التحصيلان دانشگاهي، اتحاديه هاي اصناف و صنايع و ....  صورت مي گيرد.
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور بيان داشت: ترويج و ارتقاي فرهنگ مهارت آموزي، كار و كارآفريني، ارتقاي منزلت آموزش هاي فني و حرفه اي، معرفي ظرفيت ها، توانمندي ها و خدمات سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و آگاهي از انتظارات و نيازهاي مخاطبان از جمله اهداف برگزاري بازديدهمگاني است.
بنابراين گزارش، علاقمندان مي توانند،  براي اطلاعات بيشتر با ادارات كل آموزش فني و حرفه اي استان خود تماس بگيرند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها