برگزاري شوراي اداري اداره کل آموزش فني و حرفه اي با موضوع بررسي عملکرد واحدها و تشريح برنامه هاي آتي

کد خبر: 1101 تاریخ انتشار: 1394/09/03
نمایش: 1124
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، جلسه شوراي اداري اداره کل با حضور مدير کل ، معاونين ، روساي واحدها و مسئول حراست با دستور کار بررسي عملکرد و تشريح برنامه هاي آتي برگزار گرديد.
در ابتداي جلسه تقي پور مدير کل ضمن تقدير از زحمات کليه واحدها و تبيين طرحهاي اجرا شده در سالجاري ، به بيان رويکردهاي نوين سازمان پرداخت و افزود طرحهاي ارزشمندي از جمله الکترونيکي شدن آزمونها ، المپياد مهارت معلولين ، طرحهاي فاطر و انفال ، توانمند سازي مهارتي دانشجويان ، توانمند سازي ساکنين مناطق کمتر توسعه يافته ، در حال اجراست که نويد بخش خدمت رساني گسترده تر به هم استانيهاي عزيز مي باشد.
در ادامه معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي با اشاره به عملکرد اين معاونت در سالجاري افزود ، قرارداد هاي آموزشي متعددي امضا شده و در حال اجرا مي باشد و در بخش تجهيز مراکز نيز ، توزيع تجهيزات و مواد مصرفي طبق برنامه ريزي وبا توجه به اصل صرفه جويي ، صورت گرفته است.
طاهري معاون اداري و پشتيباني نيز مطالبي در زمينه هزينه ها ، نرم افزارها ، صرفه جويي ، سيستمهاي سرمايشي و گرمايشي ، مربيان حق التدريس ، نقليه و ... مواردي را عنوان نمود.
در ادامه روساي ادارات داخلي گزارش عملکرد 8 ماهه واحد خود را ارائه نمودند و در انتها در خصوص تعهدات آموزشي ، سيستم تلفن اداره کل ، سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي ، سيستم هاي اتوماسيون و رفاهيات پرسنل پيشنهاداتي ارائه شد و به تصويب حاضرين در جلسه رسيد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها