برگزاري کارگاه اموزشي کاربر مشاوره الکترونيک با حضور کارشناسان مشاوره مراکز اموزش فني و حرفه اي کشور و کارشناسان ادارات کل در مرکز تربيت مربي و مهارت هاي پيشرفته کرج

کد خبر: 1104 تاریخ انتشار: 1394/09/03 10:43:44
نمایش: 842
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز اموزش فني و حرفه اي شهرکرد از کرج ، کارگاه اموزشي مشاوره الکترونيک با حضور کارشناسان مشاوره مراکز اموزش فني و حرفه اي کل کشور وکارشناسان ادارات کل در مرکز تربيت مربي و مهارت هاي پيشرفته کرج برگزار گرديد.
مدير کل مشاوره سازمان اموزش فني و حرفه اي کل کشور گفت: فرآيند مشاوره دروازه ورود به سيستم اموزش فني و حرفه اي مي باشد و کارشناسان مشاوره مراکز با هدايت  کارآموزان در مسير صحيح  شغلي اين مسئوليت خطير را بر عهده دارند.
کريم دلاويز برنامه مشاوره الکترونيک را اصلي ترين برنامه سازمان براي مشاوره عنوان کرد و اضافه کرد: در حدود  ۳۳۰ کارشناس مشاوره در کل کشور در حال  ارايه مشاوره و خدمت رساني هستند که با افزودن دانش آموختگاناين رشته ، کارشناسان ارشد و دکترا از دانشگاه هاي سراسر کشور  به صورت افتخاري در حال گسترش اين مجموعه هستيم.
وي از تدوين استاندارد هاي نوين مشاوره در اين زمينه خبر داد و اذعان داشت هدف نهايي در پايان دوره اين است که کارشناسان مشاوره قادر به برگزاري، تحليل و ارايه تست هاي روانشناسي و مشاوره به کارآموزان، به صورت حضوري و الکترونيک باشند.
وي اضافه کرد: مثلث نقش آفرين در مراکز آموزش فني و حرفه اي شامل کارآموزان، مربيان و روساي مراکز مي باشند که وظيفه چيدمان اين نقش هاي سه گانه بر عهده کارشناسان مشاوره مراکز مي باشد.
وي افزود: با شناخت عوامل محيطي دروني و بيروني ، لايه هاي نقش آفرين در آموزش مي توان به خوبي برنامه ريزي هدفمند و مناسبي براي فرآيند آموزش داشت.
وي از تدوين شيوه نامه اجرايي مشاوره هدايت  آموزشي-شغلي در سازمان خبر داد و گفت اين مدون تا در حال حاضر فرآيند هاي پاياني خود را طي مي کند و از ماه آينده براي مراکز کل کشور ارسال مي گردد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها