افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي آموزشهاي بازار محور مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در اولين روز از ايام الله دهه فجر

کد خبر: 1194 تاریخ انتشار: 1394/11/12
نمایش: 1565
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال بختياري ،  نمايشگاه دستاوردهاي آموزشهاي بازار محور مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در حوزه صنايع دستي  با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي و جمعي از کارکنان ، در اولين روز از ايام الله دهه فجر افتتاح شد.
در آيين افتتاح اين نمايشگاه مدير کل آموزش فني و حرفه اي ضمن تبريک ايام الله دهه مبارک فجر ، به تبيين نقش آموزشهاي مهارتي در توسعه پرداخت و خواستار تعامل و همکاري ادارات و دستگاههاي ذيربط در اين زمينه شد.
وي با اشاره به آموزشهاي بازار محور ، توليدات ارائه شده در اين نمايشگاه را نمونه هايي از فرايند آموزش ، توليد ، بازاريابي و فروش دانست و ضمن تقدير ازمدرس اين دوره سرکار خانم احمدي، افزود اميد است با برنامه ريزي و سياستگذاريهايي که در حوزه آموزشهاي مهارتي ايجاد شده ، مهارت آموزان کليه دوره هاي فني و حرفه اي پس از اتمام دوره آموزشي توانايي راه اندازي کسب و کار و اشتغال را داشته باشند.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در ادامه با اشاره به نقش موثر آموزشهاي مهارتي در ايجاد اشتغال ، برگزاري اين نمايشگاه و فروش توليدات در کنار آن را ، گامي موثر در راستاي ترويج فرهنگ کار و توليد دانست .
در انتها تقي پور اظهار کردند که اين نمايشگاه از 12 بهمن ماه تا 21 بهمن ماه در کارگاه آموزش بافندگي با دست اين اداره کل داير مي باشد و بازديد براي عموم آزاد است. در ادامه بازديد کنندگان از توليدات عرضه شده در نمايشگاه بازديد و خريد نمودند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها