دوره آموزشي "کار با بالابرهاي صنعتي و ليفتراک"

دوره آموزشي "کار با بالابرهاي صنعتي و ليفتراک"

دوره آموزشی "کار با بالابرهای صنعتی و لیفتراک"

کد خبر: 1259 تاریخ انتشار: 1395/02/01
نمایش: 1856
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، با توجه به نياز آموزشي استان، دوره آموزشي "کار با بالابرهاي صنعتي و ليفتراک" در استان اجرا گرديد.
بهزاد وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان شهرکرد گفت: ليفتراک ها با وجود فوايد زيادي که در صنايع دارند، در صورت عدم رعايت نکات و موارد ايمني و به کار گيري نادرست، مي توانند باعث حوادث ناگوار و خطرناکي هم براي انسان و هم براي اموال و تجهيزات شوند. وي افزود ازجمله مواردي که باعث بروز حادثه در ليفتراک ها مي شود عبارتند از:
عدم اموزش راننده با نحوه عملکرد دستگاه، انجام کار بدون دقت و عدم رعايت موارد ايمني ليفتراک، استفاده از ليفتراک معيوب و ....
وي بيان کرد: به همين دليل  ليفتراک ها بايد بازرسي دوره اي شوند تا از ايجاد حادثه جلوگيري شود  وي اذعان کرد: اپراتور هاي جرثقيل هاي سيار و افراد علاقه مند نيز مي توانند در اين دوره شرکت کنند. وهابي سر فصل هاي اين دوره آموزشي را شامل موارد زير بيان کرد:
آشنايي با ليفتراک، آشنايي انواع ليفتراک، آشنايي با کارکرد ليفتراک، آشنايي با جداول بار ليفتراک، آشنايي با عملکرد ايمن در جا به جايي بار، آشنايي با بازرسي ليفتراک، آشنايي با قوانين و مقررات کار با ليفتراک، و همچنين آموزش عملي در انتهاي دوره.
وهابي در پايان مدت زمان آموزشي دوره را 45 ساعت بيان کرد و از علاقه مندان براي شرکت در دوره هاي بعدي دعوت به عمل آورد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها