سند برنامه کمي و کيفي آموزشي مراکز آموزش فني و حرفه اي استان در دست تدوين است

سند برنامه کمي و کيفي آموزشي مراکز آموزش فني و حرفه اي استان در دست تدوين است

سند برنامه کمي و کيفي آموزشي مراکز آموزش فني و حرفه اي استان در دست تدوین است

کد خبر: 1260 تاریخ انتشار: 1395/02/01
نمایش: 1405
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، سند برنامه کمي و کيفي آموزشي مراکز آموزش فني و حرفه اي دولتي با تأکيد بر بهبود مستمر کيفيت آموزشي و سفارش محور نمودن آموزش هاي مراكز مذكور، توسط اداره كل آموزش فني و حرفه اي  استان در دست تدوين است.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن بيان اين مطلب افزود سند برنامه کمي و کيفي آموزشي مراکز آموزش فني و حرفه اي طبق دستور رياست سازمان مبني بر شفاف سازي برنامه هاي آموزشي سال 1395 در سطح استان ها وهوشمند نمودن تخصيص اعتبارات و با تأکيد بر بهبود مستمر کيفيت آموزشي و سفارش محور نمودن آموزش هاي مراكز مذكور، توسط ادارات كل آموزش فني و حرفه اي  استان ها  تكميل مي شود.
در همين راستا جلسه اي با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي استان ،رئيس اداره آموزش، پژوهش ، کارشناسان آموزش و رؤساي مراکز استان تشکيل گرديد.
در اين جلسه کليه مراکز آموزشي در مورد مشکلات و مسائل مربوط به مرکز و تعهد آموزشي خود به بحث و اظهار نظر پرداختند و از پيشنهاداتي را مطرح نمودند.
همچنين سند برنامه آموزشي مراکز که شامل دو بخش برون سازماني و درون سازماني مي شود نيز تکميل گرديد.
لازم به يادآوري است سند برنامه كمي و كيفي آموزشي مرکز آموزش فني و حرفه اي دولتي در بخش اطلاعات درون سيستمي شامل اطلاعات مرتبط با موقعيت مركز در ارتباط با نزديكترين مراكز دولتي، آموزشگاه هاي آزاد فعال تحت نظارت مركز، برنامه هاي توسعه فيزيكي و توسعه فناوري صورت گرفته، اعتبارات هزينه شده در خصوص تجهيزات و مباحث جاري، مجموعه درآمدهاي سال پيش مركز و ... مي باشد و اطلاعات برون سيستمي سند مذكور شامل: جمعيت شهرستان محل فعاليت مركز، مزيت هاي منطقه به تفكيك بخش هاي اقتصادي در حوزه هاي صنعت، كشاورزي و خدمات، برنامه ها و طرح هاي توسعه اي منطقه و ... مي باشد.
همچنين اطلاعات مرتبط با بخش هاي مخاطب مهارت آموزي شامل اطلاعات بنگاه هاي اقتصادي، اتحاديه ها  و اصناف، پادگان ها، زندان ها و کانون هاي اصلاح و تربيت و روستاها از ديگر اطلاعات برون سيستمي سند مذكور است.
همچنين در اين جلسه بر روي مواردي از قبيل تدوين استاندارد آموزشي،  بازنگري استاندارد آموزشي و بازرسي از آموزشگاه هاي آزاد نيز که يکي از بندهاي سند برنامه کمي و کيفي آموزشي سازمان است بحث و گفتگو انجام گرفت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها