پياده روي کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به مناسبت هفته سلامت

پياده روي کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به مناسبت هفته سلامت

پیاده روی کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به مناسبت هفته سلامت

کد خبر: 1264 تاریخ انتشار: 1395/02/07 09:41:59
نمایش: 1421
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان،  پياده روي کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي و جمع کثيري از کارکنان به مناسب هفته سلامت در روز سه شنبه 7 ارديبهشت ماه سالجاري برگزار شد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان، در راستاي ترويج ورزش همگاني و ايجاد شور و نشاط در کارکنان اقدام به برگزاري اين پياده روي نمود.
تقي پور دراين پياده روي که از اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان شروع و تا دهکده المپيک واقع در دانشگاه شهرکرد ادامه داشت، گفت: کارکنان به عنوان مهمترين سرمايه دولت از جايگاه ويژه اي برخوردارند که سلامت جسم و روان آنها مي‌تواند پيشرفت‌هاي چشمگيري براي سازمان و کشور به همراه داشته باشد.  او هدف از برگزاري اين گونه همايش‌ها را ترويج ورزش همگاني و ايجاد شورو نشاط درميان همکاران ذکر کرد.
 وي خاطرنشان ساخت: گسترش و نهادينه کردن ورزش مي‌تواند علاوه بر افزايش سلامت جسم، سلامت روان را نيز در پي داشته باشد و موجب ارتقاء کارايي و اثر بخش کارکنان شود.
 گفتني است اين اداره کل تاکنون به مناسبت‌هاي مختلف اقدام به برگزاري ورزشهاي همگاني و پياده روي و برگزاري مسابقات داخلي در رشته‌هاي مختلف ورزشي به منظور ارتقاء سطح سلامت و ايجاد شادابي درميان کارکنان نموده است.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها