بازديد دانش آموزان دبيرستاني از کارگاههاي آموزشي مرکز آموزش فني و حرفه اي استان

بازديد دانش آموزان دبيرستاني از کارگاههاي آموزشي مرکز آموزش فني و حرفه اي استان

بازدید دانش آموزان دبیرستانی از کارگاههای آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 1266 تاریخ انتشار: 1395/02/11 10:52:03
نمایش: 1267
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي به نقل از روابط عمومي مرکز آموزش فني وحرفه اي شهرکرد، در هفته جاري، دانش آموزان دبيرستان کاشاني شهرکرد به همراه معلمان خود از کارگاه هاي مرکز آموزش فني وحرفه اي برادران شهرکرد بازديد کردند و از نزديک ازدوره هاي در حال اجرا و امکانات مرکز ديدن کردند.
بهزاد وهابي رياست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد گفت: تلاش ما اين است که  اين قبيل  برنامه ها بتواند نقش موثري در انگيزش و کشف توانايي هاي بالقوه دانش آموزان و حضور موثر آنها در دوره هاي آموزشي مرکز داشته باشد.
وي خاطر نشان کرد: برنامه بازديد همگاني همراه با توضيحاتي که توسط مربيان کارگاه ها ارائه مي گردد با هدف آشنايي با روند برگزاري دوره هاي آموزشي، کارگاه ها، تجهيزات و امکانات مرکز اجرا مي گردد.
وي در پايان ضمن تشکر از همکاري صورت گرفته از جانب آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد در برگزاري برنامه هاي بازديد همگاني گفت: حضور دانش آموزان در اين مرکز و بازديد از امکانات و تجهيزات آموزشي مرکز منجر به استقبال آنان از از دوره هاي آموزشي گرديده است که با مراجعات مديران، معلمان و انجمن هاي اوليا و مربيان مدراس  اميد است در آينده کلاس هاي مناسب جهت اين رده سني تشکيل گردد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها