جلسه هم انديشي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان

جلسه هم انديشي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان

جلسه هم اندیشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

کد خبر: 1269 تاریخ انتشار: 1395/02/13
نمایش: 1260
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، جلسه هم انديشي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان تشکيل شد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان هدف از تشکيل اين جلسه را هماهنگ کردن برنامه هاي دو دستگاه جهت حضور حداکثري در حوزه کاهش آسيبهاي اجتماعي مخصوصا توانمندسازي معتادين بهبود يافته و خانواده ايشان مطرح نمود.
همچنين افزود: آموزش فني و حرفه اي استان در سال گذشته در 23 آيتم ازقبيل آموزش معتادين بهبود يافته، آموزش معتادين ماده 15 و ماده 16، آموزش زنان بد سرپرست يا بي سرپرست و يا زنان سرپرست خانواده، معلولين و ..... با شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان همکاري داشته و در سال جديد نيز تعهد آموزشي تعيين گرديده است که انشاالله با ياري خداوند متعال اين اداره کل بتواند با اجرايي کردن اين تعهد آموزشي جهت اين قشر از جامعه که طيف عظيمي از جمعيت استان را در بر دارد مشکلي از جامعه حل شود.
همچنين مدير کل آموزش فني و حرفه اي تأکيد کرد: با توجه به تأکيد برنامه توسعه ششم که اولين سرفصل آن کاهش آسيبهاي اجتماعي و مبارزه فراگير با عرضه مواد مخدر است راهي به جز گسترش آموزشهاي فني و حرفه اي و مهارتي در سطح جامعه جهت ريشه کني معضل بيکاري وجود نخواهد داشت.
در پايان در اين جلسه عملکردي از اداره کل آموزش فني و حرفه اي در سال 94 ارائه گرديد.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها