تجليل از استادان مرکز علمي کاربردي آموزش فني و حرفه اي استان

تجليل از استادان مرکز علمي کاربردي آموزش فني و حرفه اي استان

تجلیل از استادان مرکز علمی کاربردی آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 1272 تاریخ انتشار: 1395/02/15
نمایش: 1375
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مرکز علمي کاربردي آموزش فني و حرفه اي استان در مراسمي با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان، رئيس دانشگاه علمي کاربردي استان  و مسئولين مرکز علمي کاربردي آموزش فني و حرفه اي استان از استادان اين مرکز به مناسبت روز معلم تجليل به عمل آورد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي در اين مراسم گفت: معلمي يکي ازمحبوب ترين و گرانبها ترين شغل هايي است که در تمامي فرهنگ هاي بشري از اهميت بالايي برخوردارمي باشد و در اصل شغل نيست يک هنر است و از نظر آموزه هاي اسلامي، معلمي شغل انبيا دانسته شده و از نظر حيثيت اجتماعي، به عنوان سازندگان نسل هاي فردا مورد تکريم و عزت تمامي مردم قرار دارد. اين پيشه مقدس علاوه براينکه در آموزه هاي ديني و فرهنگي ما مورد تاکيد و تمجيد بوده و به آن اهميت فراوان داده شده است، در فرهنگ و هنجارهاي جمعي بشري نيز از جايگاه بالايي برخور دار مي باشد.

وي گفت: جامعه سالم و سعادتمند در گرو تعليم و تربيت بوده و معلمان در واقع مهندسان و خالقان جامعه خوشبخت و مترقي مي باشند و  معلمين و استادان که مجريان و سکانداران کشتي تعليم و تربيت مي باشند، در پيشگاه دولت ها و ملت ها از جايگاه والايي برخوردار بوده است.
همچنين گفت: نميتوان صرفا با تجليل از روز معلم از مقام شامخ معلم تجليل کرد؛ بلکه بايد در عمل نشان دهيم که براي  شغل معلم اهميت قائل هستيم و به آن بها مي دهيم.
در پايان نيز از کليه استادان اين مرکز با اهداء لوح و جوايزي تقدير و تشکر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها