نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 13 تاریخ انتشار: 1390/02/10
نمایش: 396
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال بختیاری ، درراستای افزایش سطح همکاریهای آموزشی این اداره کل ، نشستی با حضور مدیر کل و مسئولین کمیته امداد و مدیر کل ومسئولین آموزش فنی و حرفه ای استان در محل این اداره کل برگزار گردید.
سعیدی ضمن بیان برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در جهت آموزش کلیه اقشار جامعه آمادگی این اداره کل را جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری با کلیه ادارات و نهادها در جهت پوشش مهارتی کارکنان وجامعه هدف آنان اعلام و خواستار اعلام نیازهای آموزشی بر مبنای نیاز سنجی های های منطقه ای وسند آمایش استان گردید.
رستگار مدیر کمیته امداد استان نیز ضمن تقدیر همکاریهای آموزش فنی و حرفه ای ، اظهار امیدواری کرد در سال جاری با استفاده از ظرفیتهای آموزش فنی و حرفه ای دربخش مهارت آموزی در راستای توانمندی مدد جویان ، گامهای بلندی برداشته شود و موجبات ایجاد تحول درکار و زندگی مردم محروم بوجود آید.
وی افزود علاوه بر مددجویان عادی و روستائیان و عشایر ، حدود 2500 نفر دانشجو نیز تحت پوشش می باشند که برنامه ریزی مدونی در این زمینه را می طلبد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای نیز با اشاره به پوشش نیازهای آموزشی در کلیه زمینه ها افزود این اداره کل در اکثر نقاط استان مراکز ثابت و سیار آموزشی دارد و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای نیز در سایر شهرهای استان دایر می باشند که دارای تجهیزات و نیروی انسانی استاندارد و قابل قبولی می باشند و توان پوشش نیازها را دارند .
در ادامه سایر حاضرین در جلسه به بیان نظرات خود پرداختند و مقرر شد تفاهم نامه ای در این زمینه تنظیم و به امضای طرفین برسد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها