مهارت، فرهنگ سازي، ترويج روحيه کارافريني

بازديد معاون سياسي، امنيتي استانداري از نمايشگاه اداره کل آموزش فني و حرفه اي

کد خبر: 135360 تاریخ انتشار: 1401/05/01 08:30:41
نمایش: 270
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان اولين روز از هفته ملي مهارت با عنوان مهارت، فرهنگ سازي و ترويج روحيه کارافريني نام گذاري شد.
عليرضا کريمزاده مديرکل اداره آموزش فني و حرفه اي استان با اشاره به نامگذاري روزهاي اين هفته به عناوين مختلف اظهار داشت:  هر روز اين هفته به يک عنوان از تعلقات کار آفريني مي باشد و براي  هدايت و فراگير کردن هر چه بيشتر آموزش در سطوح مختلف قلمداد مي­ شود. نخستين روز هفته مهارت به نام؛ مهارت، فرهنگ سازي و ترويج روحيه کارافريني عنوان شده است. وي اشاره کرد، برنامه­ هاي متنوعي به مناسبت تبيين اين هفته به مردم در سطح استان در دستور کار قرار دارد که از جمله مي­توان به شرکت در نماز جمعه، برپايي ميز خدمت، برگزاري نمايشگاه و دستاوردهاي مهارت آموزي و بازديد همگاني مسئولان و مردم از مراکز فني و حرفه ­اي، ديدار با نمايندگان مجلس، استاندار و فرمانداران اشاره کرد.
در اولين روز هفته مهارت در مصلاي امام خميني، مرکز برادران و خواهران شهرکرد اقدام به برپايي نمايشگاه نمودند  که با استقبال بازديدکنندگان روبرو شد که از جمله افراد بازديدکننده مي توان به معاونت محترم سياسي و امنيتي استانداري جناب دکتر حسين ميرزايي اشاره نمود. ايشان ضمن تقدير و قدرداني از پرسنل اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان از رشته هاي آموزشي، نحوه برگزاري کلاس ها، ميزان تجهيزات آموزشي و تعداد مراکز آموزشي در سطح استان مطلع شدند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها