سوم مرداد روز تکريم خانواده و بازنشستگان

همايش تجربه اندوزي مهارتي و آينده سازي هوشمند

کد خبر: 135361 تاریخ انتشار: 1401/05/04 08:19:45
نمایش: 262
اخبار
با توجه به اينکه بازنشستگان يکي از بزرگترين سرمايه هاي ملي جامعه مي باشند و بهره گيري از تجربيات گرانقدر و حفظ کرامت آنها مي تواند فرصت بزرگي جهت کاهش خطاي نيروي انساني تازه کار و جوان باشد. همچنين از آنجايي که استفاده از تجربيات بازنشستگان و مديران قبلي در هر مجموعه مي تواند ارتقاي بهره وري در سيستم را ايجاد نمايد بنابراين اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در روز سوم مرداد ۱۴۰۱ مصادف با روز خانواده و تکريم بازنشستگان براي اولين بار همايش تجربه اندوزي مهارتي و آينده سازي هوشمند را برگزار نمود.
در اين همايش با دعوت از مديران اسبق اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري که از سال ۱۳۶۱ و با شروع فعاليت مجموعه حضور داشتند، بازنشستگان و خانواده هاي آن ها و همکاران اين اداره کل، مجموعه اي جهت انتقال تجربيات و ايجاد نشاط گردآوري شدند.
عليرضا کريمزاده هدف از اين همايش را انتقال دانش و تجربه از نسلي به نسل ديگر، ايجاد نشاط و شادابي بين بازنشستگان و ارتقاي بهره وري اداره کل و آشنايي با پيشکسوتان مهارتي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان اعلام نمودند. 
در اين همايش بيان تجربيات ارزشمند مديران کل اسبق اداره، اجراي سرودهاي محلي استان، تجليل از افراد مدال آور در المپيادهاي مهارتي و تجليل از استادکار برتر مهارتي نيز صورت گرفت.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها