بيانيه دعوت به راهپيمايي به مناسبت روز جهاني قدس

کد خبر: 405930 تاریخ انتشار: 1403/01/16
نمایش: 45
اخبار
بيانيه دعوت به راهپيمايي به مناسبت روز جهاني قدس

 
عليرضا کريمزاده مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري با صدور بيانيه‌اي به مناسبت روز جهاني قدس، ضمن اعلام همبستگي با مردم مظلوم فلسطين از ملت‌هاي مسلمان و آزادگان جهان، مردم شريف ايران اسلامي به ويژه همکاران جهت حضور پرشور در راهپيمايي اين روز دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
"روز قدس روز اسلام است"           امام خميني(ره(
روز قدس يادآور مظلوميت مردم فلسطين، روز نشان دادن ماهيت اصلي جنايتکار رژيم صهيونيستي به جهانيان و به نوعي ياد آور لزوم وحدت مسلمانان، مقاومت، ايستادگي و دفاع از مظلوم و روز اسلام است.
امام خميني(ره) در سال ۱۳۵۸ در آخرين جمعه ماه رمضان در پيامي ضمن گوشزد کردن خطر اسرائيل غاصب به جهانيان و با نامگذاري «روز قدس» از همه مسلمانان ايران و جهان خواست در اين روز همبستگي خود را در حمايت از «حقوق قانوني مردم مسلمان فلسطين» به نمايش بگذارند.
به طوريکه هر ساله‌ شاهد حضور و استقبال‌ فراوان‌ و گسترده ملت ايران و‌ مسلمانان‌ در اين مراسم هستيم‌.
امسال‌ جهانيان و به خصوص مسلمانان در شرايطي‌ به‌ استقبال‌ روز جهاني‌ قدس‌ مي‌روند که جنايات گسترده و‌ کشتار هولناک اسرائيل بعد از عمليات طوفان الاقصي عليه مردم مظلوم و بي دفاع غزه و فلسطين همچنان ادامه دارد.
جنايت جنگي و نسل‌کشي اين روزهاي اسرائيل عليه مردم غزه باعث شده هر روز در بسياري از کشورهاي مختلف جهان، شاهد صحنه‌‌هاي اعلام‌ حمايت‌ از مردم‌ فلسطين‌ و غزه و ابراز انزجار از اشغالگران‌ صهيونيستي باشيم و از اين رو به يقين روز قدس امسال شاهد خروش گسترده و يکپارچه مسلمانان و ديگر ملت هاي آزاده جهان، عليه جنايت هاي رژيم صهيونيستي خواهيم  بود.
همکاران آموزش فني و حرفه اي استان  بار ديگر ضمن ميثاق دوباره با آرمان هاي امام راحل(ره) و تبعيت از اوامر ولي امر مسلمين، حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) و درود به روح شهداي جبهه مقاومت،  به ويژه سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني؛ با اعلام حمايت مجدد از مردم مظلوم و سرافراز فلسطين، از آحاد مختلف مردم، به خصوص از همکاران دعوت مي‌نمايد که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپيمايي روز قدس امسال در جهت حمايت از آزادي کامل قدس شريف، نداي مظلوميت مردم فلسطين را به گوش جهانيان برسانند
#پشيمانتان_ميکنيم
#محکوميت_نسل_کشي
#دفاع_از_مظلوم
#لشکر_قدس
🌐 با ما همراه باشيد:
 
 https://eitaa.com/46139730/1801🆔
 http://portal.ctvto.ir/news/405930🆔
 
💠 روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال بختياري
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها