تشکیل اولین جلسه کمیته پذیرش و رسیدگی به پیشنهادات در سال 1390

کد خبر: 5 تاریخ انتشار: 1390/01/29
نمایش: 2724
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال بختیاری ، اولین جلسه کمیته پذیرش و رسیدگی به پیشنهادات در سال جاری با موضوع بررسی عملکرد گذشته تشکیل جلسه داد.
سعیدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به دستاوردهای این کمیته از قبیل اشاعه فرهنگ همكاري داوطلبانه و خودجوش ، بهبود روحيه و انگيزه كاركنان ،افزايش ميزان خلاقيت، نوآوري و ابتكار،تقويت مسئوليت پذيري وتعلق سازماني ، بهبود بهره وري و ... افزود اجرای مصوبات این کمیته باعث گردش بهتر اطلاعات و اطلاع رساني و ايجاد يك نظام اداري منعطف و كارا در سازمان می گردد.
بهرامیان دبیر کمیته پذیرش و بررسی پیشنهاد های اداره کل نیز اهداف اصلي نظام پيشنهادها را ايجاد انگيزه و رضايت شغلي ، ايجاد زمينه هاي مناسب براي تعامل گروهي ،افزايش نشاط و روحيه كاركنان،افزايش كيفيت و كاهش هزينه ها برشمرد و افزود این کمیته با دریافت بیش از 300پیشنهاد در موضوعات مرتبط با تکریم ارباب رجوع ، صرفه جویی ، اصلاح و بهبود روشها ، بهسازی محیط کار و ... به بررسی و تجزیه و تحلیل پیشنهاد ها پرداخته و حدود 155 پیشنهاد را نیز به تصویب رسانیده است، که جهت اجرا به واحدهای ذیربط ابلاغ شده اند.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها