بازديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

بازديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهر هفشجان

بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر هفشجان

کد خبر: 51577 تاریخ انتشار: 1396/02/04
نمایش: 1149
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه رئيس حراست از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهر هفشجان بازديد کردند.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي هدف از اين بازديد را تکريم همکاران اين مرکز و همچنين بررسي مشکلات و مسائلي که در سال گذشته باعث ضعف يا قوت عملکرد اين مرکز گرديده است بيان کرد.
وي در اين مرکز ضمن تبريک سال نو و تشکر و قدرداني از زحمات همکاران گفت: ما امسال متناسب با شعار سال و اقتصاد مقاومتي بايد برنامه ريزي صحيحي در خصوص ايجاد بستر مناسب جهت اشتغال و توليد و آشنا کردن مردم با اقتصاد مقاومتي داشته باشيم.
مدير کل در ادامه از طرحي به نام «آموزش، سلامت و اشتغال» صحبت کرد و توضيح داد که اين طرح شامل زنان بدسرپرست يا بي سرپرستي است که مي توانند با شرکت در اين طرح براي خود و خانواده خود تأمين معاش نمايند و از مربيان مرکز در اين خصوص خواستار شد  که نظرات و پيشنهاداتي که مي تواند به اجراي اين طرح کمک کند را با وي در ميان بگذارند.
تقي پور در خصوص اين طرح گفت: اين طرح بيشتر در جهت آشپزي سنتي و به کاربردن گياهان داروئي و سنتي در زندگي روزمره خانواده ها کاربرد دارد، که با آموزش آشپزي و پرورش گياهان داروئي و ايجاد بستر آموزشي جهت عدم استفاده از غذاهاي
آماده و فست فود و حرکت به سمت زندگي سالم و استفاده از مواد غذايي و گياهان داروئي سنتي سوق مي دهد و ضمن اين که ايجاد اشتغال و توليد مي نمايد باعث مي شود توجه بيشتري به مباحث سلامت و بهداشت غذايي نيز گردد.
تقي پور گفت: خلاقيت و ايده هاي نو مربيان بايد مورد توجه مديران قرار گيرد و مربيان آموزشي بايد جهت ارتقاء سطح آموزشهاي خود و به روز کردن علم و صنعت و فني که در آن فعاليت مي کنند تلاش نمايند. وي گفت: سکون و ايستايي مربي و تک رشته اي عمل کردن در خصوص آموزشها پايه و اساس آموزش را مورد تخريب قرار مي دهد.
در ادامه جمشيدي رئيس مرکز عملکردي در خصوص آموزشهاي مرکز در سال گذشته ارائه کرد و مشکلات و مسائل مرکز را توضيح داد. وي گفت: کشاورزي و جوشکاري در اين شهر بستر مناسبي جهت آموزش دارد و از مدير کل خواستار تجهيزات و امکاناتي در اين خصوص گرديد.
مربيان اين مرکز نيز در اين جلسه طرحها و پيشنهادات خود را مطرح و از مدير کل جهت توجه به مسائل مربيان و کارگاههاي آموزشي مراکز تشکر و قدرداني نمودند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها