پيام مدير کل به مناسبت عيد سعيد فطر

پيام مدير کل به مناسبت عيد سعيد فطر

کد خبر: 71631 تاریخ انتشار: 1396/04/04 12:24:13
نمایش: 2252
اخبار
بسمه تعالي
عيد رمضان آمد و ماه رمضان رفت    صدشکر که اين آمد و صدحيف که آن رفت
پايان هر عبادتي، عيدي است که برازنده آن عبادت است و رمضان در ايستگاه فطر به بار مي‌نشيند و بال مي‌گشايد. رمضان، فصل وصل است و فطر ضيافت‌گاه وصال.
عيد فطر، روزي است که فطرت خداجوي آدمي به خويش باز آمده و پس از يک ماه رياضت و معنويت، صفا و معرفت يافته و غبار از رخسار برگرفته  است. عيد  فطرعيدعزت و پايداري و عيد صلح و مهرورزي است. عيد انسان‌دوستي و کمال‌جويي و عيد ظلم ستيزي و عدالت‌‌خواهي است. عيد تعاون و نوع دوستي و عيد پيام محمد (صل الله عليه و آله و سلم) و روز شرافت و کرامت محمدي (ص) است.
همکاران گرامي ، خداي سبحان را شاکرم که يک بار ديگر توفيق يک ماه بندگي و بهره مندي از سفره پر برکت ضيافت الهي را به ما عطا کرد، ماه پاکسازي روح و جسم، ماه زيباسازي درون و برون، حرکت از نفس اماره به نفس مطمئنه و بازگشت به اصل فطرت پاک خويش.
اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما خداجويان از درگاه خداوند متعال، عيد سعيد فطر را به همکاران عزيز و خانواده هاي آنها و مخاطبين آموزش فني و حرفه اي تبريک عرض نموده و از خداوند کريم مسئلت مي نمايم که در اين ماه، بهترين سرنوشت ها را براي بندگان صالح خويش مقدر کرده باشد.
                                                                             محمود تقي پور
                                                                           مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها