هم زمان با هفته مهارت آغاز مي شود

برگزاري مسابقات ورزشي كاركنان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور

برگزاري مسابقات ورزشي كاركنان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور

کد خبر: 71632 تاریخ انتشار: 1396/04/07
نمایش: 1774
اخبار
هم زمان با هفته مهارت آغاز مي شود:
برگزاري مسابقات ورزشي كاركنان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور
هم زمان با هفته مهارت، (هفته منتهي به 6 مرداد؛ روز ملي ترويج آموزش هاي فني و حرفه اي و كارآفريني)، مسابقات ورزشي كاركنان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور آغاز مي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، رهام كيائي، معاون توسعه مديريت و منابع اين سازمان ضمن تبريك عيد سعيد فطر و آرزوي قبولي طاعات و عبادات كاركنان سازمان در اين خصوص بيان داشت: با توجه به برگزاري موفق مسابقات ورزشي كاركنان در سال 1395 و دستاوردهاي مهم اين مسابقات در راستاي ارتقاي نشاط، هم گرايي و همدلي و توسعه فرهنگ سازماني در نظر داريم با توجه به اسناد بالادستي و چشم انداز ورزش كشور مبني بر داشتن مردمي سالم، شاداب و اخلاق مدار و برخوردار از سبك  زندگي فعال و مشاركت حداكثري در فعاليت هاي ورزشي، در سال 1396نيز مسابقات ورزشي را برگزار مي كنيم.
وي بيان داشت: ترويج فرهنگ كارگروهي و افزايش سهم ورزش در ارتقاء و سلامتي منابع انساني و بهبود فرهنگ سازماني از جمله دستاوردهاي برگزاري مسابقات ورزشي در سطح سازمان است.
رهام كيائي بيان داشت: مسابقات ورزشي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور را در سال جاري  با مشاركت مؤثر همه همكاران و مديران كل استاني هفته اول مرداد ماه، همزمان با جشنواره بزرگداشت 6 مرداد؛ روز ملي ترويج آموزش هاي فني و حرفه اي و كارآفريني به صورت منطقه اي آغاز مي كنيم.
وي در ادامه افزود: با توجه به رسالت سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در تأمين نيروي انساني ماهر و شايسته مورد نياز كشور ضروري است، با برنامه ريزي هماهنگ و منسجم در استمرار و نهادينه سازي ورزش كاركنان ، به ويژه مربيان كه ركن اصلي اين سازمان مي باشند، گام مؤثري برداريم.
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان در خاتمه تأكيد كرد: مديران كل استانها با بهره مندي از ظرفيت هاي استاني و با همفكري و مشاركت همه همكاران بتوانند به طور مستمر رسالت خود را دركارآمدي و ارتقاء بهره وري سرمايه انساني انجام دهندو در راستاي ارتقاء سلامت روحي و جسمي، بهبود رفتارهاي فردي و گروهي و افزايش روحيه تعاون و مشاركت كاركنان  نهايت تلاش خويش را به كار گيرند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها