بازديد مدير کل از آموزشگاههاي آزاد شهرستان شهرکرد

بازديد مدير کل از آموزشگاههاي آزاد شهرستان شهرکرد

بازدید مدیر کل از آموزشگاههای آزاد شهرستان شهرکرد

کد خبر: 71633 تاریخ انتشار: 1396/04/10
نمایش: 2391
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، طي بازديدي مدير کل آموزش فني و حرفه اي به همراه رئيس مؤسسات کارآموزي آزاد استان از تعدادي از آموزشگاههاي آزاد شهرستان شهرکرد بازديد به عمل آوردند.
در اين بازديد تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي با مديران و مربيان آموزشگاهها در خصوص مشکلات  و موانع موجود جهت برگزاري کلاسهاي طرح اوقات فراغت تابستانه و همچنين کلاسهاي آموزشي مؤسسات کارآموزي آزاد، بحت و تبادل نظر نمود.
تقي پور همچنين گفت که با وجود 114 آموزشگاه فعال در سطح استان هيچ يک از کارآموزان نبايد دغدغه خاطر گذراندن اوقات فراغت داشته باشند و از رئيس مؤسسات کارآموزي استان خواست تا با تبليغات و آگاهي دادن به مردم در خصوص جذب کارآموز و اشاعه فرهنگ مهارت آموزي تلاش و کوشش نمايد.
تقي پور همچنين گفت عملکرد مؤسسات کارآموزي آزاد در سه ماهه اول سال 96،  263878 نفر ساعت و 1164 نفر دوره بوده است که از اين تعداد 973 نفر زن بوده و مابقي مرد هستند.
تقي پور گفت: فعاليتهاي آموزشگاههاي سطح شهر در حوزه هاي عمران, فن آوري اطلاعات، امور مالي و بازرگاني، بهداشت و ايمني، خدمات آموزشي، خدمات تغذيه اي، صنايع دستي، صنايع نساجي، صنايع پوشاک و هنرهاي تزئيني مي باشد و جوانان جوياي مهارت فني و حرفه اي مي توانند با گذراندن دوره هاي مهارتي در کلاسهاي آموزشي دولتي و خصوصي در حرفه مورد علاقه خود پيشرفت کرده و همانند مباحث تئوري از مباحث عملي حرفه ها بهره مند گردند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها