به گزارش روابط عمومي اداره کل:

تشکيل جلسه شوراي اداري اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 71642 تاریخ انتشار: 1396/04/14
نمایش: 2252
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، جلسه شوراي اداري اداره کل آموزش فني و حرفه اي با حضور مديرکل، رؤساي واحدها و رؤساي مراکز تشکيل گرديد.
در اين جلسه در ابتدا معاونين و رؤساي واحدها و رؤساي مراکز عملکرد سه ماهه اي از امور انجام شده ارائه نمودند و راهکارها و پيشنهادات خود را بيان کردند.
در ادامه مدير کل ضمن تشکر از زحمات همکاران و مسئولين واحدها نقطه نظرات خود را اعلام کرد و بر صرفه جويي در مصرف آب و برق و غيره تأکيد بسياري نمود. وي گفت: طرح مهارت آموزي در محيط کار واقعي و تشکيل شوراي مهارت در شهرستانها بايد در اولويت کار مراکز قرار گيرد.
تقي پور هدف از تشکيل شوراي اداري را اطلاع رساني به همکاران ديگر واحدها و مراکز بيان کرد و گفت: گاهي در جريان امور روزمره و مشغلات کاري در هر مرکز، عملکرد واحد يا مرکزي از چشم دور ميماند و اين با توجه به زحمات همکاران باعث قدرنشناسي و بي تفاوتي مي گردد، لذا لازم است که با برگزاري شوراي اداري همه واحدها و مراکز در جريان امور انجام شده و يا امور در حال انجام قرار گيرند تا تکريم ارباب رجوع و رفع نواقص و کمبودهاي آموزشي و غيره به صورت کامل و جامع صورت گيرد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها