برگزاري اولين جلسه شوراي مهارت شهرستان فارسان

برگزاري اولين جلسه شوراي مهارت شهرستان فارسان

برگزاری اولین جلسه شورای مهارت شهرستان فارسان

کد خبر: 71644 تاریخ انتشار: 1396/04/19 08:40:22
نمایش: 1717
اخبار

به گزارش روابط عمومي مرکز فارسان، اولين جلسه شوراي مهارت شهرستان فارسان با موضوع کارآموزي در محيط واقعي کار و المپياد ملي مهارت با حضور معاون فرماندار فارسان، رئيس اداره آموزش اداره کل، رئيس مرکز فارسان و روساي ادارات عضو شورا در محل دفتر فرماندار فارسان برگزار شد.
در ابتداي اين جلسه انصاري رئيس مرکز فارسان، ضمن عرض خير مقدم از پيگيري هاي مديرکل محترم استان در خصوص تشکيل شوراي مهارت استاني تقدير و از صدور ابلاغ توسط استاندار محترم براي کليه اعضا استاني خبر داد. ايشان همچنين حمايت فرماندار و کليه اعضا شورا را جهت برنامه ريزي و اجراي طرحهاي مهارتي و جلوگيري از آموزشهاي موازي در سطح شهرستان خواستار شد.
در ادامه قهرمان آماره رئيس اداره آموزش و پژوهش اداره کل از پيگيري هاي همزمان وزراي کشور و  تعاون ،کارو رفاه اجتماعي در خصوص طرح هاي اشتغال در دولت خبر داد و ضمن اشاره به مزاياي طرح کارآموزي در محيط واقعي کار، خواستار همکاري کليه اعضاي شورا با مرکز فارسان جهت پيشبرد اهداف و تحقق تعهد 100 نفري در اين طرح شد. ايشان در ادامه به المپياد ملي مهارت و چگونگي معرفي مقرري بگيران بيمه بيکاري نيز اشاره اي داشت.
در ادامه جلسه آقاي محسني معاون فرماندار, ضمن تشکر از کارکنان فني و حرفه اي و کليه اعضاء شوراي مهارت اجراي اينگونه طرحها را حلال مشکلات اقتصادي و اشتغال در سطح شهرستان دانست و بايد همگي دست به دست هم دهيم تا بتوانيم در تحقق اين اهداف قدم برداريم./
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها