رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با بيان اينکه مهارت آموزي ملي پيش نياز رشد، بهره وري و توسعه در کشور است تاکيد کرد:

توسعه و به روز رساني آموزش هاي فني و حرفه اي در کشور با توجه به فناوري هاي روز دنيا نياز به توجه ويژه مسئولان کشور دارد

کد خبر: 71647 تاریخ انتشار: 1396/04/24 09:32:14
نمایش: 979
اخبار
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با بيان اينکه مهارت آموزي ملي پيش نياز رشد، بهره وري و توسعه در کشور است تاکيد کرد:
 توسعه و به روز رساني آموزش هاي فني و حرفه اي در کشور با توجه به فناوري هاي روز دنيا نياز به توجه ويژه مسئولان کشور دارد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان قم، محمد امين سازگارنژاد معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در نشست مديران ستادي و استاني سازمان فني و حرفه اي کشور که در سالن همايش مرکز فقهي ائمه اطهار (ع) برگزار شد عنوان کرد: آموزش فني و حرفه اي نيازمند همت و کمک مجلس شوراي اسلامي است و آموزش هاي مهارتي مي تواند به زندگي کريمانه منجر شود و از بسياري از آسيب هاي اجتماعي پيشگيري کند.
وي با بيان اينکه انتقال مهارت به منابع انساني يکي از پيچيده ترين موضوعات دنياي امروز است گفت: نياز ملي ما براي مهارت آموزي بي کران است و اگر هوشمندانه به اين موضوع نگاه شود بخش زيادي از بحران بيکاري و اشتغال که دغدغه ملي است برطرف مي شود.
وي با بيان اينکه مهارت آموزي ملي پيش نياز رشد، بهره وري و توسعه در کشور است تاکيد کرد: توسعه و به روز رساني آموزش هاي فني و حرفه اي در کشور با توجه به فناوري هاي روز دنيا نياز به توجه ويژه مسئولان کشور است.
معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور تاکيد کرد: انتظار ما از مجلس شوراي اسلامي اين است که حامي مهارت آموزي ملي باشيد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها