روابط عمومي آموزش فني و حرفه اي:

برگزاري جلسه ستاد اجرايي جشنواره بزرگداشت هفته ملي مهارت

برگزاري جلسه ستاد اجرایی جشنواره بزرگداشت هفته ملی مهارت

کد خبر: 71648 تاریخ انتشار: 1396/04/26
نمایش: 2318
اخبار
 
برگزاري جلسه ستاد اجرايي جشنواره بزرگداشت هفته ملي مهارت
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، جلسه جشنواره بزرگداشت هفته مهارت با حضور اعضاء  ومدعوين از ادارات و بخش خصوصي تشکيل گرديد.
در اين جلسه تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: هر ارگان و سازمان دولتي در کشور هفته اي را جهت پررنگ کردن فعاليتها و عملکرد خود مشخص کرده اند، 6 مرداد ماه نيز به عنوان روز آموزشهاي فني و حرفه اي تعيين شده است. رسالت ما در اين هفته پر رنگ کردن فعاليتها و آموزشهاي فني و حرفه اي در جهت توسعه فرهنگ مهارت آموزي مي باشد.
تقي پور همچنين گفت: در اين روزها در جامعه سخن از بحث کاهش آسيبهاي اجتماعي است ،که با آموزشهاي فني و حرفه اي مي توان از اتلاف وقت و تباهي زمانهاي بيکاري جوانان و نوجوانان کاست و گرايش آنان را نسبت به آسيبهاي اجتماعي  کم کرد.
وي گفت: آموزشهاي فني و حرفه اي تکميل کننده آموزشهاي تئوري مدارس  و دانشگاههاي کشور مي باشد.
بعد از سخنان تقي پور ،مسئول روابط عمومي اداره کل هدف از تشکيل اين ستاد را توسعه، ترويج و ارتقاي فرهنگ مهارت آموزي، کار و کارآفريني در سال" اقتصاد مقاومتي - توليد واشتغال" و همچنين ايجاد انگيزه و عزم ملي براي دستيابي به فرصت هاي شغلي پايدار در مسير اقتصاد مقاومتي  و اطلاع رساني، هدايت و فراگير نمودن هر چه بيشتر آموزش هاي مهارتي در سطوح مختلف بيان کرد  و برنامه ها و فعاليتهاي پيش رو در هفته مهارت راتشريح و افراد حاضر در جلسه نظرات و پيشنهادهاي خود را بيان نمودند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها