در اداره کل آموزش فني و حرفه اي صورت پذيرفت:

تقدير از فعالان قراني

کد خبر: 71742 تاریخ انتشار: 1396/07/26 12:23:37
نمایش: 1879
اخبار
تقدير از فعالان قراني
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، در جلسه اي با حضور مدير کل و معاونين اداره کل آموزش فني و حرفه اي ، مقام آوران و شرکت کنندگان مسابقات قرآني مرحله شهرستاني ،استاني و منطقه اي استان مورد تقدير قرار گرفتند.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين جلسه ضمن تسليت ايام محرم به خصوص شهادت امام سجاد (ع) خاطرنشان کرد که يکي از ارکان اصلي در امور هر دستگاه بحث تشويق افراد توانمند مجموعه است. وي گفت: نماز و قرآن دو درگاه بزرگ و نوراني هستند که خداوند در اختيار انسانها قرار داده است تا به راحتي با او ارتباط برقرار کنند. تقي پور متذکر شد که هر کس با تلاش خود در جهت گسترش و الگوپذيري از قرآن کريم مي تواند به همان اندازه از نورانيت و معنويت اين سرمايه الهي بهره مند گردد.
تقي پور در ادامه گفت: ششمين دوره مسابقات استاني به ميزباني استان چهارمحال و بختياري با رضايت کامل استانهاي ديگر برگزار گرديد و جا دارد که از تلاش و کوشش همه همکاران گرامي استان تقدير و تشکر گردد.
در پايان نيز، تقي پور با آرزوي موفقيت براي تک تک عزيزاني که در مسابقات قرآني استان تلاش و کوشش نموده بودند با اهداء لوح  و هديه تقدير نمودند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها