افتتاح کارگاههاي خانه هاي هوشمند و کارگاه UPVC توسط معاون وزير صنعت ،معدن وتجارت

کد خبر: 71948 تاریخ انتشار: 1397/05/03
نمایش: 1510
اخبار
افتتاح کارگاههاي UPVC و خانه هاي هوشمند با حضور معاون وزير صنعت ،معدن وتجارت در مرکز آموزش فني و حرفه اي شماره يک شهرکرد:
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با حضور دکتر قباديان معاون آموزش، پژوهش و فناوري اطلاعات وزير صنعت، معدن و تجارت دو کارگاه UPVC و خانه هاي هوشمند افتتاح شد.
قباديان در اين مراسم بيان کرد که: مديران ضعيف نسل جوان را معضل مي‌دانند/ نيروي انساني مهم‌ترين سرمايه هر کشور است.
معاون آموزش، پژوهش و فناوري اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز بزرگترين سرمايه کشور ما جوانان و منابع انساني هستند، اما برخي از مديران بي‌کفايت اين سرمايه عظيم انساني را معضل مي‌نامند.
در پي اين افتتاحيه برات قباديان پيش از ظهر امروز در جمع مسؤولان اداره‌کل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اهميت استفاده از سرمايه‌ها در توسعه پايدار، گفت: سرمايه‌هاي خدادادي، فيزيکي و انساني از مهم‌ترين سرمايه‌هاي هر کشور است؛ اما متأسفانه ما در ايران در بهره‌مندي از سرمايه انساني خوب عمل نکرديم.
وي گفت: چالش‌هاي کشور در حال تبديل شدن به بحران است.
معاون آموزش، پژوهش و فناوري اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ابر چالش‌هاي کشور، ادامه داد: مسائلي مانند اشتغال، آب، محيط‌زيست و تغيير اقليم در حال تبديل شدن به بحران است و بايد فکر اساسي براي آن صورت بگيرد.
وي اضافه کرد: امروز شاهديم بسياري از کشورهاي توسعه‌يافته عليرغم داشتن منابع خدادادي با بهره‌مندي از منابع انساني  از منابع ساير کشورها در رسيدن به توسعه پايدار استفاده مي‌کنند.
 قباديان در پايان گفت: امروز بزرگترين سرمايه کشور ما جوانان و منابع انساني هستند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها