پيام تبريک رياست سازمان

کد خبر: 71951 تاریخ انتشار: 1397/05/03
نمایش: 1295
اخبار
پيام تبريک معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به مناسبت 6 مرداد روز ملي ترويج آموزش هاي فني و حرفه اي و كارآفريني


 
 با سلام و تحيت
 
امسال در شرايطي به استقبال روز ملي ترويج آموزشهاي فني و حرفه اي و کارآفريني مي رويم که ايران عزيز بيش از هر زمان ديگري به مهارت تدبير نياز دارد. فضيلتي که به گواه تاريخ در روزهاي سخت و دشوار منشاء توفيق و گشايش هاي عظيم بوده است و جز از رهگذر اميد به ثمر نمي نشيند. خوش به سعادت آنانکه براي ياري کشور در چنين روزهايي آماده اند، چرا که ايرانيان مردان و زنان روزهاي سخت خود را هرگز فراموش نمي کنند.
مهارت آموزي هنر تبديل کردن دانايي به تواناييست. انسان هاي ماهر مي دانند که دانستن براي توانستن کافي نيست و اين آگاهي براي رشد و تعالي کشور حياتي است. روز ملي ترويج آموزش هاي فني و حرفه اي و کارآفريني، مناسبتي ملي براي پاسداشت اين تفکر و همه کساني است که در اين مسير گام بر مي دارند. وظيفه ماست که مديراني که با تلاش و خلاقيت مي کوشند تا فعاليتهاي مهارت آموزي اثربخش باشد و با احساس مسئوليت تمام درصدد کاهش دردها و آلام جامعه از طريق توانمندسازي مهارتي هستند؛ مربيان عزيز و گرانقدري که سمبل توانايي و خودباوري هستند و انگيزه شگرف آنها براي تربيت فرزندان ماهر اين مرز و بوم با وجود ناملايمات، بي انتهاست؛ محققان، اصحاب رسانه و نخبگاني که با انتشار ايده هاي آگاهي بخش خود حساسيت جامعه را نسبت به اهميت موضوع مهارت آموزي افزايش مي دهند و در نهايت مهارت آموزاني که آسايش يادگيري مدرک محور را با رنج يادگيري فن و مهارت جايگزين کرده اند، قدر بدانيم و بر صدر بنشانيم.
بنده به نمايندگي از همکارانم در سازمان آموزش فني و حرفه اي اين روز را به همه علاقه مندان و فعالان عرصه مهارت آموزي تبريک عرض نموده و برايشان توفيق، عزت و سربلندي آرزومندم. از زحمات همه همکاران عزيز و گرانقدرم در سازمان و آموزشگاههاي آزاد نيز صميمانه قدرداني مي کنم که با وجود محدوديت ها و تنگناهاي موجود، صادقانه و با انگيزه در مسير تعالي امر مهارت آموزي و سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور تلاش مي کنند.
اميدوارم خداوند متعال به همه ما توفيق دهد تا بتوانيم در کنار هم با همدلي و همکاري، مأموريتها و مسؤوليتهاي خود را در مسير بالندگي و رشد کشور عزيزمان به انجام رسانيم.
سليمان پاک سرشت



 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها