سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه شهرکرد در مصلاي بزرگ امام خميني (ره)

کد خبر: 71956 تاریخ انتشار: 1397/05/06 07:36:28
نمایش: 2126
اخبار
سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه شهرکرد در مصلاي بزرگ امام خميني (ره)
به گزارش ايرنا، محمود تقي پور در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه امروز شهرکرد در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) اين شهر به مناسبت 6 مرداد روز کارآفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي افزود: در صورت تشکيل و فعال شدن شوراي مهارت چهارمحال و بختياري به راحتي مي توان نيازهاي مهارتي استان را شناسايي و آموزش هاي لازم در اين راستا را ارائه کرد.
وي افزود: آموزش مهارت به دانش آموزان متوسطه دوم در رشته هاي خاص مي تواند در ترويج خلاقيت، مهارت، کارآفريني و رونق اشتغال مؤثر باشد.
تقي پور تصريح کرد: هم اينک در شهرستان هاي 9 گانه چهارمحال و بختياري آموزش هاي تخصصي فني و حرفه اي ارائه مي شود.
وي يادآور شد: 190 آموزشگاه بخش خصوصي نيز به منظور ارائه آموزش هاي تخصصي رشته هاي مختلف فني و حرفه اي در چهارمحال و بختياري زير نظر اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان فعاليت دارد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: کشت گياهان دارويي، بافت فرش دستباف، امور خدماتي، توليد پوشاک، تراشکاري، مکانيکي، جوشکاري، برق صنعتي و غيره از مهمترين آموزش هاي ارائه شده به متقاضيان فني و حرفه اي در اين استان است.
وي گفت: در بسياري از رشته هاي آموزشي فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري بلافاصله پس از پايان دوره نسبت به توليد و ايجاد اشتغال اقدام مي شود.
تقي پور توصيه کرد: خانواده ها در کنار تحصيلات عالي فرزندان خود نسبت به برنامه ريزي براي فراگيري آموزش هاي مهارت فني و حرفه اي اقدام کنند.
به گزارش ايرنا، ششم مرداد به نام روز کارآفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي نامگذاري شده است.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها