معاون امور آموزش و پرورش عمومي و آموزش فني وحرفه اي سازمان برنامه وبودجه کشور:

با تصويب اساسنامه سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور بسياري از مشکلات موجود ادارات کل ومراکزمرتفع مي گردند.

کد خبر: 71960 تاریخ انتشار: 1397/05/11
نمایش: 1469
اخبار
معاون امور آموزش و پرورش عمومي و آموزش فني وحرفه اي سازمان برنامه وبودجه کشور:
با تصويب اساسنامه سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور  بسياري از مشکلات موجود  ادارات کل ومراکزمرتفع مي گردند.
 به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني وحرفه اي استان چهارمحال وبختياري معاون امور آموزش و پرورش عمومي و فني و حرفه‌اي سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه سفر خود به استان چهارمحال وبختياري  با حضوردر اداره کل آموزش فني و حرفه استان از نزديک با فعاليت هاي اين اداره کل آشنا شد .
محمود تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با اشاره به وضعيت بيکاري در سطح استان بيان داشت : آموزش هاي مهارتي  رايکي  ازمولفه هاي اصلي دستيابي به اشتغال مولد و پايدار در سطح استان برشمرد و افزود : را ه برون رفت از معضل بيکاري در سطح استان توجه ويژه به آموزش هاي فني وحرفه اي مي باشد .
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان تخصيص اعتبارات در راستاي  تجهيزکارگاههاو تهيه مواد مصرفي  اصلاح احکام مربيان و ايجاد چارت براي تعدادي از مراکزرا از جمله در خواست هاي اين اداره کل در راستاي توسعه و گسترش بيش از پيش آموزش هاي مهارتي در سطح استان بيان کرد
در ادامه راهداري معاون امور آموزش و پرورش عمومي و فني و حرفه‌اي سازمان برنامه و بودجه کشور نيز ضمن مثبت ارزيابي نمودن فعاليت هاي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  يکي از مشکلات سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور را نداشتن اساسنامه عنوان کرد وافزود : با تصويب اساسنامه آموزش فني وحرفه اي کشور بسياري از مشکلات موجود مرتفع ميگردند.
راهداري گفت : در صورت داشتن اساسنامه بودجه سازمان افزايش و براي مربيان پست ايجاد خواهد شد و براي مراکز فاقد چارت چارت سازماني مصوب خواهد شد.
گفتني است معاونين وروساي ادارات داخلي اداره کل نيز به بيان نکات تخصصي در حوزه خود در خصوص اعتبارات و مجوزها ودستورالعمل هاي قانوني  پرداختند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها