معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

آمادگي لازم براي ارتقاي آموزش هاي مهارتي در کشور وجود دارد/ فضاي فرهنگي مناسب درحوزه مهارت آموزي با همراهي بخش دولتي و خصوصي ايجاد مي شود

کد خبر: 71964 تاریخ انتشار: 1397/05/22 08:11:30
نمایش: 618
اخبار

معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور: آمادگي لازم براي ارتقاي آموزش هاي مهارتي در کشور وجود دارد/ فضاي فرهنگي مناسب درحوزه مهارت آموزي با همراهي بخش دولتي و خصوصي ايجاد مي شود
معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با بيان اين که در حال حاضر آمادگي براي ارتقاي آموزش هاي مهارتي در کشور وجود دارد، گفت: در دو بخش دولتي و خصوصي بايد از فرصت طلايي موجود در راستاي توانمندي آموزش هاي مهارتي استفاده کنيم.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، دکتر سليمان پاک سرشت در نشست رونمايي از کميته هاي تخصصي و اجرايي کانون انجمن هاي صنفي آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي که شنبه، بيستم مرداد ماه در محل اين سازمان برگزار شد، گفت: ما به عنوان مجري اصلي آموزش هاي مهارتي بايد آموزش هاي با کيفيت بالاتر، منطبق با نياز جامعه و آموزش هاي مسئوليت پذير را ارائه دهيم.
دکتر پاک سرشت با بيان اين که در اين مقطع از وضعيت کشور موضوع مهارت آموزي اهميت زيادي دارد، افزود:  در آينده شاهد کاهش تصدي دولت در حوزه آموزش هستيم و بايد در دو بخش دولتي و خصوصي با حساسيت بيشتري به مهارت آموزي بپردازيم. 
رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور گفت: تأکيد مي کنم نقش ما در عرصه مهارت آموزي متمايز از گذشته است و بايد موانع جدي که در فضاي فرهنگي و اجتماعي اين حوزه وجود دارد را برطرف کنيم.
وي در ادامه گفت: بهبود فضاي آموزشي نياز به تحول دارد و در اين مسير نيازمند برنامه ريزي مشترک با تشکل هاي اجرايي و تخصصي ايجاد شده هستيم.
رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور گفت: اميدوارم با تعامل مناسب بخش دولتي و کميته هاي تشکيل شده به عنوان بازوان اجرايي و پرتوان کانون انجمن هاي صنفي آموزشگاه هاي آزاد شاهد نتايج ثمربخشي  باشيم.
دکترپاک سرشت افزود: در هر ساختار تشکلي اختلاف سليقه پيش مي آيد که رفتار تشکلي زمينه را براي گفتگوي مؤثر براي رفع ناهماهنگي و تضاد منافع ايجاد مي کند.
بر اساس اين گزارش رونمايي از تفاهم نامه پوشش بيمه اي آموزشگاه هاي آزاد بين کانون و شرکت بيمه کارآفرين و مراسم تقدير از مديران و مربيان نمونه کشوري و همکاران فعال در طرح ايران مهارت و نمايشگاه الکامپ از جمله برنامه هاي نشست ياد شده بودند.
 



 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها