معاون توسعه مديريت و منابع سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور تأکيد کرد

آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي در برنامه هاي سازماني در حوزه مهارت آموزي مشارکت کنند

کد خبر: 71965 تاریخ انتشار: 1397/05/22 08:13:38
نمایش: 762
اخبار
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور تأکيد کرد: آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي در برنامه هاي سازماني در حوزه مهارت آموزي مشارکت کنند
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور بر مشارکت آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي در برنامه ها و تصميمات اين سازمان در حوزه مهارت آموزي تأکيد کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، نادر فخري، معاون توسعه مديريت و منابع اين سازمان در نشست رونمايي از کميته هاي تخصصي و اجرايي کانون انجمن هاي صنفي آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي که شنبه، بيستم مرداد ماه در محل اين سازمان برگزار شد، از شکل گيري اقدامات بسيار خوب در حوزه آموزشگاه هاي آزاد فني وحرفه اي  در اين سازمان خبر داد.
وي با بيان اينکه نگاه رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به آموزش هاي مهارتي فني و حرفه اي نگاه تحولانه است، گفت: براي بهبود وضعيت مهارت آموزي در کشور تلاش مي کنيم و در اين خصوص کميته هايي تشکيل شده است.
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور بر همکاري و مشارکت آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي در تصميم سازي اين سازمان در اين حوزه تأکيد کرد.
وي با بيان اينکه در خصوص ترويج فرهنگ مهارت آموزي در کشور در بخش دولتي تلاش هاي زيادي انجام شده است، گفت: بخش خصوصي مي تواند با حضور فعال در ترويج نهضت مهارت آموزي در کشور موثر واقع شود.
فخري با اشاره به اينکه در حوزه آزمون و آئين نامه ها در سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور اقدامات خوبي انجام شده است، گفت: حوزه معاونت توسعه مديريت و منابع اين سازمان در راستاي اجراي آموزش هاي مهارتي  و ايجاد تحول در اين حوزه همراه معاونت آموزش است.
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها