معاون توسعه مديريت و منابع سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

ساماندهي نيروي انساني از اولويت کاري سازمان است

کد خبر: 71974 تاریخ انتشار: 1397/05/30 08:31:08
نمایش: 784
اخبار

معاون توسعه مديريت و منابع سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در همايش هم انديشي و تعاملات منطقه اي در جمع مديران کل ادارات آموزش فني و حرفه اي مناطق 1 و 8 کشور گفت: ساماندهي نيروي انساني از اولويت کاري سازمان است.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل اداره کل آموزش فني و حرفه اي خراسان رضوي، نادر فخري، معاون توسعه مديريت و منابع سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در مشهد در جمع مديران کل ادارات آموزش فني و حرفه اي مناطق 1 و 8 کشور گفت: تحقق امور با مشاركت و مسئوليت پذيري استان ها ميسر است.
فخري تبادل تجربه در راستاي ايجاد وحدت رويه در سطح کشور را از مهمترين دلائل تشکيل مناطق از سوي رئيس اين سازمان برشمرد.
وي يادآور شد: قطعا هر استان تجربه و کارايي موفقي را داشته است مي توان با تجزيه و تحليل و شناسايي بهترين ها، آنها را در ديگر استان ها اجرا کرد.
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور گفت: تلاش خواهيم كرد با درايت و تدبير و نگاه راهبردي رئيس سازمان از اين فرصت ارزشمند در راستاي ارتقاي امور استفاده کنيم که اين امر نيز با مشاركت و مسئوليت پذيري استان ها ميسر است.
وي خواستار ارائه طرح ها و تجارب در راستاي برنامه ها و سياست هاي رئيس سازمان و بر اساس فرهنگ و توانمندي هاي هر استان شد.
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور شناسايي اماکن و تجهيزات مازاد و بلا استفاده و واگذاري آن به بخش خصوصي، تلاش در راستاي کاهش هزينه ها، معرفي آموزش هاي مهارتي به اقشار مختلف جامعه و ساماندهي نيروي انساني را از اهداف کاري اولويت دار سازمان ذکر کرد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها