کسب رتبه برتر استاني اداره کل آموزش فني و حرفه اي در جشنواره شهيد رجايي

کد خبر: 71997 تاریخ انتشار: 1397/07/03
نمایش: 1483
اخبار
کسب رتبه برتر استاني اداره کل آموزش فني و حرفه اي در جشنواره شهيد رجايي
اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري موفق به کسب رتبه برتر استاني در بيست و يکمين جشنواره استاني شهيد رجايي شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري ، در بيست ويکمين جشنواره شهيد رجايي که در فرهنگسراي بزرگ شهرکرد با حضور استاندار، معاونين وي و مديران دستگاههاي اجرايي استان برگزار شد، اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري بعنوان دستگاه برتر در ارزيابي عملکرد شاخص هاي اختصاصي سال 96 شناخته و معرفي گرديد.
بر اساس نتايج ارزيابي صورت گرفته از عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي استان  و بر اساس شاخص‌هاي اختصاصي، اين اداره کل با ارائه عملکرد عالي و مطلوب، در ميان ساير دستگاه‌هاي اجرايي استان با کسب رتبه برتر مورد تقدير قرار گرفت و تنديس اين جشنواره را به خود اختصاص داد.
محمود تقي پور امروز در حاشيه برگزاري جشنواره شهيد رجايي در استان چهارمحال و بختياري در شهرکرد اظهار کرد :اگر موفقيت و مقامي براي سازمان يا دستگاهي حاصل ميشود نتيجه کار گروهي و همکاري کارمندان خدوم آن دستگاه است.
وي افزود: با توجه به قرار گرفتن در سال اقتصاد مقاومتي وحمايت از کالاي ايراني  مسئوليت دولت مردان در پيشبرد اهداف نظام و ارتقاي بهره‌وري و بهبود عملکرد بيش از پيش حساس و مهم است، چراکه لازمه رسيدن به اهداف کلان کشور در گروي برنامه‌ريزي صحيح و کاربردي است.
تقي پور بالا بودن شاخص‌هاي آموزش فني وحرفه اي را عامل اصلي انتخاب دستگاه برتر در جشنواره شهيد رجايي دانست و گفت: تلاش براي اجراي اسناد بالادستي، پاسخگويي به مردم ، ساماندهي نيروي انساني ، تهيه امکانات وتجهيزات براي مراکز والکترونيکي نمودن خدمات را از ديگر عوامل کسب رتبه برتر اين اداره کل در جشنواره دانست.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها