آموزش­هاي فني و حرفه اي به عنوان يکي از منابع سرمايه گذاري اجتماعي

کد خبر: 72013 تاریخ انتشار: 1397/07/23 10:20:57
نمایش: 1715
اخبار
 دکتر سليمان پاک سرشت در مراسم امضاي تفاهم نامه همکاري با بانک مهر ايران گفت: آموزش هاي فني و حرفه اي امروزه به عنوان يکي از منابع سرمايه گذاري اجتماعي در جامعه شناخته شده است.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، دکتر سليمان پاک سرشت، شنبه، چهاردهم مهر ماه در حاشيه انعقاد تفاهم نامه بين سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و بانک قرض الحسنه مهر ايران در مرکز تربيت مربي و پژوهش هاي فني و حرفه اي کشور گفت: ارتقاي مهارت با تکيه بر استانداردها و ايجاد بستر کسب و کار از مهم ترين مقوله هايي است که سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در اولويت کاري قرار داده است.
رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با بيان اينکه 13 گروه هدف براي مهارت آموزي در اولويت قرار گرفته است،گفت: بخشي از آموزش هاي مهارت آموزي کشور بر بازتواني قشرهاي آسيب پذير متمرکزشده است.
وي افزود: بازتواني معتادان و زندانيان و توانمندسازي روستائيان وعشاير از محوري ترين برنامه هاي مهارت آموزي در کشور است.
دکتر پاک سرشت اظهار داشت: آموزش هاي فني و حرفه اي امروزه به عنوان يکي از منابع سرمايه گذاري اجتماعي در جامعه شناخته شده است.
وي گفت: بنگاه­هاي اقتصادي و دستگاه­هاي اجرايي مي توانند براي ارتقاي کمي و کيفي توانمندي نيروي انساني خود از ظرفيت هاي مهارت آموزي سازمان آموزش فني و حرفه اي بهره بگيرند.
پاک سرشت ادامه داد: امروز کشور به لحاظ مهارت هاي نيروي کار با مشکلاتي مواجه است .
معاون وزير تعاون،کار و رفاه اجتماعي افزود: چالش بيکاري از مشکلات جامعه است و بايد نگاه ها به سمت مهارت آموزي معطوف شود.
وي از اختصاص 13 ميليارد و 100 ميليون ريال تسهيلات براي اشتغال 131برگزيدگان هجدهمين دوره مسابقات ملي مهارت خبرداد و افزود: با توجه به رتبه هاي کسب شده، به طور متوسط به هر نفر تا سقف 100 ميليون ريال تسهيلات پرداخت مي شود.
 


 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها