به مناسبت روز معلم از مربيان آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري تقدير شد

کد خبر: 72193 تاریخ انتشار: 1398/02/16
نمایش: 697
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري، به مناسبت گراميداشت مقام معلم در سالن آمفي تأتر اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان جشني با همکاري کانون صنفي آموزشگاههاي آزاد استان و با حضور، آماره رييس اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان، الياسي رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان، نوريان نماينده مردم شريف شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان و کاظمي نماينده مردم شريف شهرستان‌هاي فارسان، اردل، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي در خصوص تقدير از مربيان در بخش دولتي و خصوصي اين اداره کل برگزار شد.
آماره رييس اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان در ابتداي مراسم ضمن گراميداشت جايگاه مربيان اظهار داشت: ما هم امروز مي‌خواهيم ثابت کنيم مربي هستيم. وظيفه سازمان ما سخت‌تر از معلمي است، معلم راه و رسم زندگي و مسائل تئوريک را آموزش مي‌دهد اما مربيان ما علاوه بر راه و رسم زندگي با ارائه آموزش‌هاي مهارتي و ارتقاء توانمندي جوانان، فراهم کردن فرصت‌هاي شغلي را به مهارت آموختگان آموزش مي‌دهيم.
الياسي رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان ضمن تبريک روز معلم بيان کرد: برنامه مقدم بر بودجه است بسياري از اقداماتي که بايد انجام شوند نيازي به بودجه ندارند فقط برنامه‌ريزي و مديريت نياز است.
الياسي گفت: ماهيچ راهي براي توسعه و آباداني کشور نداريم جز اينکه تدبير و عقلانيت را مبنا قرار دهيم و تلاش و کوشش کنيم. يکي از مسائل مهم ادامه زندگي شغل است براي اينکه شغل ايجاد شود بايد آموزش داده شود. ما از سازمان آموزش فني و حرفه‌اي استان و کشور انتظار داريم اين کار را به خوبي انجام دهند.
کاظمي نماينده مردم شريف شهرستان‌هاي فارسان، اردل، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: روز معلم را بر شما عزيزاني که جوانان ما را تعليم و تعلم مي‌دهيد تبريک عرض مي‌کنم..
وي در ادامه افزود: کشورهاي که نيروي انساني خوب تربيت مي‌کنند موفقيت‌هاي بسيار خوبي دارند. کشور ژاپن کمترين معادن و ذخاير نفتي را دارد ولي در دنيا جزء رتبه‌هاي برتر است. اگر آموزش يک جامعه خراب شود جامعه به بي‌راهه خواهد رفت. ما امروز آمديم تا در اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان، تجليل کنيم از انسانهايي که با فعاليت‌هاي خود، افراد متخصص پرورش مي دهند و نياز بازار کار و اجتماع را برآورده مي کنند.
نوريان نماينده مردم شريف شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان ضمن تبريک روز معلم اظهار داشت: استان ما داراي جمعيت بيش از يک ميليون نفر است که مردماني سخت‌کوش، مقاوم و باهوش دارد. جاي که چنين مردماني دارد زيبنده نيست در صدر جدول کم‌ درآمدترين‌ و پرهزينه‌ترين استان کشور باشد. ما چهار نماينده تلاش کرديم اين عقب ماندگي متراکم و انباشته شده از طرف دولت را در بخش سرمايه‌گذاري جبران کنيم، توفيقاتي حاصل شد ولي قابل قبول نبود.
نوريان افزود: براي کمک به بهتر زندگي کردن مردم چاره‌اي نداريم به جز اينکه با ظرفيت‌هاي و امکانات موجود جوانان استان را آموزش دهيم و اين کاري است که با مهارت آموزي در آموزش فني و حرفه اي مي توانيم انجام دهيم.
وي افزود: جوانان سرمايه‌هاي اين استان هستند، براي ساماندهي اين عزيزان فقط يک برنامه جامع، بلند مدت و مختص زندگي جوانان در استان چهارمحال و بختياري نياز است.
لازم به ذکر است در پايان جشن از مربيان بازنشسته و برتر اداره کل آموزش فني وحرفه‌اي استان تقدير شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها