به گزارش روابط عمومي:

حضور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در آئين افتتاحيه کارگاه خياطي مادران کودکان کار و بازمانده از تحصيل

کد خبر: 72500 تاریخ انتشار: 1399/04/23 12:19:12
نمایش: 449
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در آئين افتتاحيه کارگاه خياطي مادران کودکان کار و بازمانده از تحصيل شرکت کردند.
کبيري مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: ظرفيت اين کارگاه خياطي در حال حاظر پنج نفر مي باشد که با استفاده از مربي آموزش ديده اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان مهارت هاي لازم در زمينه آموزش خياطي به مادران ارائه و مدرک معتبر به آنها اعطا مي شود.
وي با اشاره به اينکه آموزش هاي مهارتي سهم بسزائي در توسعه اشتغال جوانان و آقشار آسيب پذير دارند گفت: هدف از افتتاح کارگاه خياطي  توانمند سازي مادران کودک کار در رشته خياطي ،توسط مربي فني و حرفه اي  مي باشد تا اين آموزش ها بتوانند در اشتغال و کسب درآمد آنها موثر واقع شود.
 
کبيري خاطرنشان کرد: اين برنامه آموزشي يک کار جديد است که هدف آن حمايت از قشر آسيب پذير مي باشد و با نتيجه گرفتن مناسب از آن و به هدف رساندن آن مي تواند نظر مسئولين را به خود جلب کرده و حمايت ها را افزايش دهد
 
ايشان  افزود: معتقدم با همفکري، تعامل و همکاري ساير دستگاه‌هاي متولي رسيدگي به اين قشر از جامعه مي‌توان کارهاي بزرگي انجام داد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها