به گزارش روابط عمومي:

همراهي مردم و مسئولين در برگزاري مسابقات ملي جوش

کد خبر: 85250 تاریخ انتشار: 1400/09/01 08:50:22
نمایش: 259
اخبار
همراهي مردم و مسئولين در برگزاري مسابقات ملي جوش
رئيس و اعضاي شوراي شهر هفشجان به همراه تعدادي از بزرگان و پيشکسوتان اين شهر از همکاري و تلاش هاي مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و همکاران جهت برگزاري نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در رشته جوشکاري به ميزباني قطب جوش ايران قدرداني نمودند.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراهي و تعامل خوب بين مردم و مسئولين اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اين استان توانست امتياز کامل 100 را در ارزشيابي برگزاري اين مسابقات دريافت کند.
فرانک کبيري تصريح کرد:  با توجه به عدم وجود زيرساخت هاي لازم در هفشجان جهت برگزاري اين دوره از مسابقات، با همت و اراده جهادي همکاران اين اداره کل و تلاش مسئولين و مردم هفشجان و همراهي مسئولين کشوري و استاني، اين مسابقات به بهترين شکل برگزار شد.
رئيس شوراي شهر هفشجان نيز بيان نمود: هنرستان اين شهر امسال داراي 58 نفر هنرآموز در رشته جوش مي باشد که اميد است از بين اين هنرآموزان و ساير داوطلبان، افراد بيشتري تحت آموزش هاي مربيان فني و حرفه اي قرار گرفته تا براي مسابقات سال هاي آينده آمادگي لازم را کسب کنند.
رجبعلي کيواني ادامه داد: با توجه به اعطاي دبيرخانه دائمي مسابقات ملي جوش به شهر هفشجان بايد همکاري بين فني و حرفه اي و مسئولين و مردم هفشجان ادامه يابد و پيگيري هاي لازم در اين خصوص صورت پذيرد.
در پايان اين نشست از زحمات مراد اسلامي، رئيس مرکز اجراي نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت جوش قدرداني شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها