به گزارش روابط عمومي:

تربيت نيروي ماهر با آموزش هاي فني و حرفه اي

کد خبر: 85265 تاریخ انتشار: 1400/09/22
نمایش: 301
اخبار
تربيت نيروي ماهر با آموزش هاي فني و حرفه اي
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري، فرانک کبيري، مدير کل اين اداره با اهدا لوح سپاس از رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همکاران جهت همکاري در برگزاري نوزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در رشته جوشکاري به ميزباني قطب جوش ايران قدرداني نمود.
طي اين ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان اظهار داشت: اين مسابقات که از تاريخ 22 تا 26 آبان 1400 در هفشجان برگزار گرديد، منجر به معرفي بيشتر ظرفيت صنعت جوش استان، به عنوان يک برند در سطح کشور شد.
فرانک کبيري خاطرنشان کرد: دبيرخانه دائمي مسابقات جوش کشور به چهار محال و بختياري واگذار گرديد.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نيز ضمن قدرداني از تلاش هاي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان جهت برگزاري خوب اين مسابقات، گفت: برخلاف تصور عموم مردم کشور که ظرفيت اصلي استان را کشاورزي و دامپروري مي دانند، چهار محال و بختياري در زمينه هاي گردشگري و صنعت بيشتر مورد توجه است.
سجاد رستمي عنوان نمود: با وجود ساکن بودن 1/2درصد جمعيت کشور در استان، 1/2درصد از صنايع کشور در چهار محال و بختياري قرار دارد و در حال حاضر 2هزار طرح معادل  1/6 درصد طرح هاي در حال اجراي کشور متعلق به استان مي باشد.
وي در ادامه افزود: اميد است با آموزش مهارت به افراد در مناطق محروم استان و تربيت نيروي ماهر توسط اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان بتوان گامي در راستاي کاهش بيکاري برداشت.
در پايان مقرر شد با همکاري بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي، سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجتمع پتروشيمي لردگان، آموزش هاي تخصصي در زمينه پتروشيمي به افراد ارائه شود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها