تشريح برنامه ها و فعاليتهاي اداره کل آموزش فني و حرفه اي توسط مدير کل در سخنان پيش از خطبه هاي نماز جمعه شهرکرد

کد خبر: 910 تاریخ انتشار: 1394/05/02 15:09:57
نمایش: 1124
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي در سخنراني قبل از خطبه هاي نمازجمعه شهرکرد ضمن تشريح عملکرد و فعاليتهاي اداره کل به ارائه برنامه هاي آتي آموزش فني و حرفه اي در استان پرداخت.
محمود تقي پورمديركل آموزش فني و حرفه اي استان در اين برنامه ضمن گراميداشت هفته مهارت و 6 مرداد، روز کارآفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي ، به تشريح فعاليتهاي آموزش فني و حرفه اي استان پرداخت وي با اشاره به تدوين سند تحول مهارت ، رويکرد سازمان آموزش فني و حرفه اي را حرکت در مسير ارائه آموزشهاي منجر به اشتغال و با توجه نياز بازار کار دانست.
وي با اشاره به همدلي موجود در مجموعه مهارتي استان و تعامل مناسب اين اداره کل با دستگاههاي مرتبط ، اين تعامل را نويد بخش توسعه بيش از پيش آموزشهاي مهارتي دراستان دانست و افزود مهمترين وظيفه و برنامه اين اداره کل خدمت رساني به عموم هم استانيها ، در هر رده سني وتحصيلي و در هر منطقه از استان مي باشد که تحقق اين امر با تعامل و همکاري کليه دستگاههاي ذيربط امکان پذير است.
وي در انتها ضمن بيان راهکار هاي توانمند سازي ، توسعه کارآفريني و اشتغال در استان ، برگزاري طرحهاي نيازسنجي در حوزه هاي فراگيران و بازار کار را از رويکرد هاي موثر در ارائه آموزش بازار محور دانست.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها