ديدار مردمي مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان بمناسبت هفته مهارت

کد خبر: 912 تاریخ انتشار: 1394/05/02
نمایش: 1112
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در ديدار با شهروندان شهر شهرکرد به بررسي مسائل ، مشکلات و خواسته هاي آنان پرداخت.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي با اشاره به اهميت تکريم ارباب رجوع و رسيدگي به امور مردم ، ديدار هاي چهره به چهره را از رويکردهاي موثر در زمينه خدمت رساني بهينه دانست و افزود روساي ادارات با تلاش بيشتر در انجام امور و پاسخگويي موثر، منظم و بهنگام به مردم ، از تضييع حقوق شهروندان جلوگيري نموده و با بررسي مسائل مطروحه در راستاي اصلاح امور تلاش کنند.
 اين گزارش مي افزايد در اين ديدار معاونين و روساي واحدها نيز حضور داشتند و مسائل مطرح شده در زمينه هاي رشته هاي جديد ، تسهيلات ، درخواست آموزشگاه ، کارت مهارت ، بکارگيري حق التدريس و ... عنوان گرديد  و ضمن بررسي اين مشکلات راهکارهاي قانوني و دستورات لازم براي پيگيري امور مراجعين صادر شد.
گفتني است در روز دوشنبه هرهفته نيز ملاقات عمومي مدير کل با مراجعين در محل اين اداره کل برگزار مي گردد که مراجعين مي توانند با حضور در محل دفتر مدير کل به بيان مسائل و خواسته هاي خود بپردازند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها