استاندار چهارمحال و بختياري مهارت آموزي را گره گشاي مشکل بيکاري دانست

کد خبر: 913 تاریخ انتشار: 1394/05/03 13:17:36
نمایش: 1136
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال بختياري ، بمناسبت هفته مهارت مدير کل  و کارکنان  آموزش فني و حرفه اي استان با استاندار ديدار نمودند.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ديدارضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته به تبيين برنامه هاي اين اداره کل در هفته مهارت پرداخت و با ارائه درخواست هماهنگي با ادارات و سازمانهاي استان توسط استانداري جهت همکاري در برگزاري برنامه هاي پيش رو ،  از استاندار محترم جهت بازديد از مراکز آموزشي و حضور در برنامه هاي پيش بيني شده دعوت نمود.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي در ادامه ضمن ارائه عملکرد اين اداره کل ، به تشريح عملکرد طرحهاي نيازسنجي ، توانمند سازي مهارتي دانشجويان ، توانمند سازي روستائيان و زنان و اقشار آسيب پذير وآموزش هاي بازار محورپرداخت و افزود
، مجموعه فني و حرفه اي در استان با پتانسيل بالايي که دارد مي تواند پاسخگوي کليه نيازهاي مهارت آموزي و ارتقا مهارت در استان باشد و زمينه لازم جهت توسعه منابع انساني استان را فراهم  آورد.
در ادامه قاسم سليماني استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تاکيد برمهارت آموزي بعنوان گره گشاي مشکل بيکاري ، بر نقش آموزش هاي فني و حرفه اي در توسعه اشتغال تاکيد نمود.
استاندارچهارمحال و بختياري ضمن بيان  لزوم اطلاع رساني  خدمات ارائه شده ، مهارت آموزي را موثرترين راهکار مقابله با مدرک گرائي دانست و با اشاره به لزوم تعامل ساير دستگاهها در اين زمينه ، آمادگي مجموعه استانداري را جهت همکاري در  اجراي برنامه اي پيش بيني شده ، اعلام نمود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها