برگزاري ايستگاه مشاوره و راهنمايي شغلي-تحصيلي در مصلاي امام خميني شهرکرد

کد خبر: 915 تاریخ انتشار: 1394/05/04 08:03:46
نمایش: 1165
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، به مناسبت هفته  ملي مهارت و 6 مردادماه، روز ملي کارآفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي، ايستگاه سيار مشاوره و هدايت  آموزشي-شغلي در مصلاي امام خميني شهرکرد برگزار گرديد.
عليدوستي کارشناس مشاوره مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد هدف از راه اندازي ايستگاه مشاوره در حاشيه برگزاري نماز عبادي سياسي جمعه، را معرفي هفته ملي مهارت و توانايي هاي بالقوه آموزش هاي مهارتي در شهرستان شهرکرد دانست و گفت با معرفي رشته هاي آموزشي به کارجويان و مهارت آموزي صحيح توام با مشاوره ي صحيح در راستاي نياز بازار کار مي توان تا حدي معضل بيکاري جوانان را که امروزه دامنگير همه اقشار اعم از تحصيل کردگان، بي سوادان و کم سوادان مي باشد را مي توان رفع کرد.
وي با اشاره به امار روبه رشد جوانان تحصيل کرده ي جوياي کار گفت : يکي از مشکلات جامعه امروز ما بحث عدم بهره مندي از مهارت هاي فني مي باشد که مبتلا به تحصيل کردگان دانشگاهي مي باشد، وي با اشاره به عدم بهره گيري از مشاوره صحيح در انتخاب رشته تحصيلي و دانشگاهي را مشکل بخش ديگري از جوانان دانست که منجر به اتلاف منابع عظيمي در سيستم آموزشي مي گردد.
وي مشاوره و هدايت آموزشي- شغلي را گره گشاي اين معضل بيان کرد و ابراز اميدواري کرد برگزاري اين قبيل ايستگاه ها بتواند گامي هر چند اندک در اين راستا بردارد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها