مصاحبه معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با صدا و سيماي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 919 تاریخ انتشار: 1394/05/05 10:23:10
نمایش: 1103
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري ،  معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور درمصاحبه با واحد خبر صدا و سيماي استان به تبيين برنامه هاي هفته مهارت پرداخت.
دکتر پرند در اين مصاحبه  ضمن بيان اهميت آموزشهاي فني و حرفه اي به تبيين برنامه ريزيهاي صورت گرفته جهت بزرگداشت هفته کارآفريني و آموزشهاي فني و حرفه اي پرداخت وبا اشاره به آغاز هفته مذکور از تاريخ  3 مرداد ماه به تشريح سياستگذاري صورت گرفته در نامگذاري روزهاي اين هفته پرداخت.
معاون وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي با اشاره به نامگذاري 6مرداد به عنوان روز کارآفريني و آموزشهاي فني و حرفه اي ، گسترش آموزش هاي مهارتي را از اهداف مهم دولت در سياست‌هاي کلي برنامه‌ي ششم توسعه دانست و ضمن اشاره به برنامه هاي سازمان در اين هفته از برگزاري گذرهاي مهارتي، نمايشگاهها ، رونمايي از طرحهاي انفال و فاطر ، برگزاري جشنواره ها ، نشستهاو ... خبر داد وافزودهدف از اجراي اين برنامه ها که با حضور مسئولين ، کارآفرينان ، کارآموزان نخبه وعموم مردم اجرا مي گردد ، تبيين نقش مهارت آموزي در توسعه اشتغال است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها