بررسي موانع و مشکلات موجود در راه گسترش آموزشهاي فني وحرفه اي در بخش لاران

کد خبر: 938 تاریخ انتشار: 1394/05/18
نمایش: 1400
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد ، جلسه همفکري و نظر سنجي پيرامون بررسي موانع و مشکلات موجود در راه گسترش آموزشهاي فني و حرفه اي در بخش لاران و چگونگي رفع آنها با حضور مسئولين فني و حرفه اي شهرستان برگزار گرديد.
 قهرمان آماره، رئيس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، ضمن خوش آمد گويي و تبريك هفته ملي مهارت به موضوع جلسه پرداخت و از كليه مدعوين جهت همفكري و همكاري در راستاي استقبال كارآموزان از آموزش هاي مهارتي دعوت نمود.
وي همچنين عنوان کرد: سياست سازمان در جهت برگزاري دوره ها به صورت مشارکت در هزينه توسط کارآموزان ميباشد و تامين اعتبار آموزش هاي دولتي در گرو همکاري خود کارآموزان مي باشد.
يدالهي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي سورشجان نيز ضمن خوش آمد گويي به كليه حضار و تبريک هفته ملي مهارت و 6 مردادماه، روز کارآفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي ، هدف از تشكيل اين جلسه را همفکري و نظر سنجي پيرامون بررسي موانع و مشکلات موجود در راه گسترش آموزشهاي فني و حرفه اي بيان نمود و افزود فاصله از مرکز شهر، نبود سرويس هاي حمل و نقل عمومي جهت جابجايي کارآموزان، کمبود تجهيزات و عدم همکاري برخي دهياران از دلايل عدم استقبال گسترده شهروندان و روستاييان محترم از آموزشهاي فني و حرفه اي است.
وي در ادامه از مسئولين شوراي شهر و شهردار درخواست پيگيري و رفع موانع موجود را کرد و افزود کمک به ترويج اموزش هاي مهارتي، کمک به همه جوانان در راستاي رفع معضل بيکاري و دغدغه هاي خانواده هاي آنهاست و شايسته است در اين راستا از هيچ کمکي فروگذار نشود.
بهزاد وهابي، سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، ضمن بيان عدم استقبال دهياران محترم از دوره هاي مصوب استانداري که توسط سازمان  آموزش فني و حرفه اي برگزار ميگردد بيان داشت: تجربه ما حاکي از استقبال و کارآمدي دوره هاي نيازسنجي شده دارد، لذا از دهياران محترم  تقاضاي همکاري بيشتر در جهت برگزاري و تامين امنيت تجهيزات دوره ها را دارم.
حبيبي، بخشدار منطقه لاران نيز با تشکر از سرپرست مرکز که با جديت و دغدغه تمام امور مربوط به آموزش مهارتهاي فني وحرفه اي را پيگيري مينمايد برلزوم ريشه يابي بنيادي در خصوص عدم استقبال مناسب شهروندان از آموزشهاي فني وحرفه اي تاکيد نمود و لزوم نياز سنجي آموزشي را قبل از برگزاري آموزش هاي مهارتي يادآور شد.
هاشمي رئيس شوراي شهر سورشجان، به بيان مشکلات موجود پرداخت و استقبال بيشتر کارآموزان را در گرو رفع اين مشکل عنوان کرد.
عبدالحسين خدابخشي، از اعضاي شوراي شهر و معاون آموزش و پرورش شهر سورشجان نيز خواستار تبليغات مناسب و بهنگام، حفظ پويايي مراکز و عدم موازي کاري آموزشهاي غير رسمي مهارتي با آموزش هاي رسمي مدارس شد و مدارس را بهترين مکان جهت انجام نياز سنجي دانست.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها