برگزاري دوره آموزشي کاربر آندرويد براي اولين بار در استان در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

کد خبر: 939 تاریخ انتشار: 1394/05/18
نمایش: 1628
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، دوره آموزشي کاربر آندرويد ( ويژه تلفن ها و ساير دستگاه هاي هوشمند) براي اولين بار در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در حال برگزاري مي باشد.
بهزاد وهابي سرپرست مرکز اموزش فني و حرفه اي شهرکردضمن بيان اين مطلب افزود يکي از پر رونق ترين مشاغل در زمينه کسب و کارهاي وابسته به صنعت آي تي در جهان، امروزه توليد و توسعه نرم افزارهاي موبايل مي باشد و درآمدي که اين صنعت در جهان به خود اختصاص داده هر ساله با رشد بسيار زيادي در حال بالا رفتن مي باشد.
وي اضافه کرد: در ايران نيز با توجه به اينکه رشد استفاده از تلفنهاي هوشمند به نسبت ديگر کشورهاي جهان شدت بالايي دارد، به گونه اي که در سال ۲۰۱۳ ايران بالاترين نرخ رشد استفاده از تلفنهاي هوشمند در بين تمامي کشورهاي دنيا را داشته است و ميزان خريد و فروش اين نوع گوش هاي در ايران سال به سال بيشتر مي شود لذا ورود به اين بازار مي توان سود زيادي را نصيب افراد نمايد.
وي افزود: اين تعداد دارنده گوشي هاي هوشمند، قطعا نياز به نرم افزار و برنامه هاي کاربردي و سرگرمي دارند و اين بستر مناسبي را براي کسب درآمد و حتي پايه گذاري يک کسب و کار مطمئن و پر سود ايجاد کرده است.
وهابي گفت: همچنين با توجه به آمارهاي موجود نسبت استفاده از سيستم عامل اندرويد در گوشي هاي هوشمند در ايران بالاي ۸۰ درصد مي باشد و تمامي اين موارد لزوم وارد شدن به اين بازار را بيش از پيش اثبات مي کند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها