از کارکنان پرتلاش واحد سنجش و ارزشيابي مهارت تقدير شد

کد خبر: 943 تاریخ انتشار: 1394/05/22
نمایش: 1367
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان طي مراسمي از کارکنان پرتلاش، خدوم و زحمت کش  واحد سنجش و ارزشيابي مهارت اين اداره کل تقدير کرد.
تقي پور با اشاره به اجراي طرح تکريم ارباب رجوع در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، گفت بررسي نتايج و مستندات اجراي اين طرح حکايت از رضايت ارباب رجوع، سرعت، دقت و کيفيت بالاي خدمات ارائه شده اين واحد به مردم دارد.
وي بيان داشت: اين واحد به دليل مراجعه بسيار زياد مردم در شرکت در آزمون هاي هماهنگ کشوري و ادواري، صدور و دريافت گواهينامه هاي مهارت يکي از واحدهاي پرکار اين اداره کل مي باشد.
وي افزود: در سال "دولت و ملت، همدلي و همزباني" راه اندازي مرکز سنجش مهارت الکترونيکي و صدور تمامي گواهينامه هاي الکترونيکي تا تاريخ مقرر حاکي از برنامه ريزي، مديريت و همدلي بين کارکنان اين واحد با مردم دارد که توام شدن رضايت مردم با رضايت مسئولين ذيربط جاي بسي خوشحالي دارد.
تقي پور خاطر نشان کرد: بنده وظيفه خود ميدانم که در حد توان از اين تلاش ها تقدير و تشکر کنم.
در ادامه افشين علي اکبري، رئيس واحد سنجش و ارزشيابي مهارت اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن ابراز خوشحالي از اين تقدير و تشکر، خدمات ارائه شده در اين واحد را نشان از تعهد و وظيفه شناسي بدون چشم داشت کارکنان دانست و گفت: تمام تلاش ما رضايت و تکريم ارباب رجوع و اجراي طرح هايي است که منجر به کاهش هزينه هاي سازمان و به تبع آن دولت مي گردد.
وي افزود: رضايت خدا در گرو رضايت بندگان خدا است که اين امر سرلوحه تمام کارهاي ما مي باشد.
بنا بر اين گزارش در پايان اين جلسه  با اهداي لوح تقدير به رسم ياد بود از کليه کارکنان اين واحد تقدير به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها